Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel Euro Trailer Cargo Rails, un vehicul care se amortizeaza foarte rapid

Aceasta este opinia, bazata pe experienta, a lui Karl Thiel, directorul general Heinz Kolbe KG Spedition, o firma din sud-vestul Germaniei care face transport intern si inter­national de alimente, bauturi si bobine de hartie de aproape 60 de ani si foloseste semiremorci Kögel din 1993. Compa­nia este preocupata de protectia mediului, si in special de utilizarea unor suprastructuri cat mai ecologice, iar pentru a avea emisii de CO2 si mai reduse decat in prezent a decis sa cumpere cinci noi vehicule Kögel alungite cu 1,3 m, care aduc si beneficii economice importante. De altfel, Kolbe avea deja din 2006 in flota una dintre cele 300 de Kögel Euro Trailer care au circulat cu aprobare speciala si reprezentantul sau se declara multumit ca ei sa i mai adauge cinci vehicule lungi, deoarece din experienta stie ca pretul mai mare de achizitie se amortizeaza foarte repede, iar beneficiile legate de economie si ecologie sunt evidente.
 

Euro Trailer Cargo Rail are spatiu util pentru 37 de euro­paleti, deci are cu patru travee pentru paleti mai mult decat un vehicul standard, ceea ce duce la un consum cu 10% mai mic si la emisii de CO2 diminuate cu pana la 10%, in conditiile unei utilizari medii, deoarece, datorita capacitatii mai mari, permite eliminarea unei curse din 10.
Aceste trailere alungite pot fi folosite si pentru transport combinat, respectand prevederile legale din Germania, si, datorita muchiilor de prindere integrate in cadru, sistemului de prindere a protectiei prelatei si axelor speciale, cu design conceput pentru calea ferata, pot fi incarcate pe cele mai uzuale tipuri de vagoane – c, e, f, h si i. In plus, ele sunt certificate DIN EN 12642 Code XL, fiind aprobate pentru transport express cu trenul, la viteze de pana la 140 km/h. Se­miremorcile au cadru exterior perforat din otel VarioFix, cu 15 perechi de inele de ancorare in dotarea standard, fiecare inel cu forta de tractiune de 2 t.
La cererea Kolbe, ele au fost echipate conform Directivei Daimler 9.5 cu opritoare de paleti, perete spate dublu, sisteme suplimentare de ancorare s.a.

Articole similare