2012  | 
19.09.2012 / 
Trafic Media

Aseara la Hanovra, Ford Transit Custom a primit trofeul „International Van of the Year 2013”, de la un juriu format din 22 de jurnalisti reprezentanti ai celor mai importante reviste – una din fiecare tara europeana, care reprezinta piete majore pentru vanuri.
Ford Transit Custom a surclasat Mercedes-Benz Citan - un autovehicul construit pe platforma Renault Kangoo, la care s-au adus insa numeroase imbunatatiri la nivelul suspensiei, sasiului, include ESP standard si are un interior mai confortabil decat al modelului francez – si Dacia Dokker, noul model comercial produs de Dacia in Maroc.

„Ford Transit Custom are un concept total nou, care bate o multime de recorduri in termeni de capacitate de incarcare, comportament dinamic, economie de combustibil, costuri de exploatare si reparatie etc., fiind un vehicul modern si eficient, cu un design revolutionar si un confort de acelasi nivel cu cel al autoturismelor”, a declarat Marilena Matei, membru al juriului International Van of the Year.
O performanta notabila o reprezinta proiectarea spatiului de incarcare al marfii astfel incat sa atinga o capacitate maxima de 6,3 m3 (2.440x1220 mm - Lxl): latimea disponibila intre cele doua pavilioane ale rotilor este de 1.390 mm, ceea ce permite Transit Custom sa transporte trei europaleti cu o inaltime de 1 m, performanta nemaiatinsa de un alt van din aceasta categorie. De asemenea, usa laterala culisanta are cele mai mari dimensiuni de pe piata (1320x1030 mm), pentru a facilita operatiunile de incarcare/descarcare.
Ford a preluat de la toti competitorii sai inovatiile menite sa-i creasca calitatile de caraus, venind si cu alte idei pentru a desavarsi aceasta misiune. Astfel, de la francezi a preluat constructia de nise pe locul destinat de regula pasagerului pentru a putea crea loc pentru marfuri de pana la 3 m lungime (chiar 3,4 m, pentru modelele cu ampatament lung).
Inelele de ancorare au fost mutate de pe podea, asa cum au in prezent toate vanurile, pe peretii laterali ai caroseriei, ceea ce ofera posibilitatea curatarii mai usoare a podelei, dar si un control mai bun al ancorarii marfii. Materialul care acopera podeaua urca si pe peretii laterali ai caroseriei circa 80 mm pentru o curatare mai usoara, textura materialului nefiind incarcata, evitand astfel retinerea murdariei.
O prezentare detaliata a noului castigator al titlului de Vanul Anului puteti citi in numarul de octombrie al revistei Tranzit.

Comentarii (0)




Au mai ramas 1000 caractere

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!
Cancel or