Uncategorised

25.09.2017 / Trafic Media

Dupa doua luni in care pareau ca si-au revenit pe un trend crescator, exporturile inregistrate pe Bursa TimoCom au manifestat luna trecuta o usoara scadere, importurile avand in acelasi timp o crestere accentuata.
Singurele majorari ale exporturilor au fost inregistrate pe relatiile Austria, unde s-a ajuns la un raport marfa/camion de 23/77, fata de 16/84, cu o luna in urma, Italia si Ungaria, de la 21/79 si 15/85, in luna precedenta, la 25/75, respectiv 18/82.
 

05.11.2014 / Trafic Media
test nov 2014
05.11.2014 / Trafic Media
test nov 2014
09.09.2014 / Trafic Media

Cu ocazia implinirii a 100 de ani de la infiintarea organismului ce guverneaza miscarea olimpica din Romania, Metrorex si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) au incheiat un acord prin care statiile de metrou vor primi numele unor mari sportivi, campioni olimpici, personalitati care au marcat istoria sportului romanesc. Astfel, Piata Unirii 2 va purta numele Nadiei Comaneci, multipla campioana olimpica, mondiala si europeana de gimnastica, numele Iolandei Balas, campioana olimpica ce a dominat proba de saritura in inalțime timp de un deceniu, va insoti statia Piata Muncii, iar statia Cringasi va purta numele  Ecaterinei Szabo, multipla campioana olimpica si mondiala de gimnastica.
 

22.10.2013 / Trafic Media

Renault Trucks si-a relansat intreaga gama de camioane Euro 6 luna in cadrul unui eveniment grandios organizat la Studiourile Media Pro din Buftea, la care au participat aproape 600 de clienti, parteneri si jurnalisti.
Prezentarea noilor game de distributie, de transport pe distante lungi sau de materiale de constructii s-a facut ca un adevarat spectacol de muzica si dans, incheiat cu un recital Loredana Groza.
 

18.07.2013 / Trafic Media

In septembrie Goodyear va prezenta pietei europene o noua generatie de anvelope de camion. Kmax si Fuelmax, pentru directie, tractiune si remorci vin cu un plus de longevitate si contribuie la obtinerea de economii de carburant. astfel, producatorul nu mai pune accent pe diferentierea produselor in functie de modul de operare (autostrada sau regional), prioritatea fiind obtinerea economiilor.

30.11.-0001 / Trafic Media

  Krone merge pe solutii duale: fibra de sticla si otel

CTE Trailers reprezinta pe piata din Romania producatorul german Krone care este unul dintre cei mai importanti producatori europeni de semiremorci si remorci pentru transport de marfuri generale: semiremorci cu prelata, semiremorci de volum cu prelata, dube inchise pentru distributie si textile, semiremorci frigorifice, sasiuri de container pentru transportul containerelor maritime.
Krone este singurul producator european de semiremorci frigorifice care ofera doua modele performante: Cool Liner Duoplex GRP, echipata cu cu panouri de fibra de sticla si Cool Liner Duoplex Steel cu panouri continue din otel.
Semiremorcile Krone Cool Liner sunt adaptate la cerintele riguroase de transport cu temperatura controlata. Sasiul care este pe toata lungimea semiremorcii, suprastructura si dotarile sunt solide si bine gandite.
Atat Cool Liner Duoplex Steel, cat si Cool Liner Duoplex GRP pot fi exploatate la costuri minime. Pe de o parte acest lucru se datoreaza solutiilor ingenioase de la Krone, care asigura economie de energie chiar si pentru cele mai ridicate performante frigorifice,pe de alta parte, la fabricarea semiremorcilor frigorifice se utilizeaza doar componente comerciale de la producatori renumiti.
Pentru a va convinge de toate aceste caracteristici, CTE Trailers va initia o campanie in acest sens. CTE Trailers va pune la dispozitie o semiremorca Cool Liner Duoplex  pentru a fi testata. 
Pentru mai multe detalii puteti lua legatura cu reprezentantii de  vanzari de la CTE Trailers in vederea programarii.


 
   Renault

Renault comercializeaza in Romania noua generatie de vehicule comerciale Renault - Kangoo, Trafic si Master- care inglobeaza experienta Renault de 110 ani in constructia de vehicule comerciale.
Utilitatea si versatilitatea ridicata, economia sporita in utilizare, dar si ofertele speciale de pret si finantare intregesc atractivitatea ofertei Renault dedicata segmentului comercial. 
Printre principalele avantaje ale gamei Renault Vehicule Comerciale se numara adaptabilitatea spatiilor de marfa, cu volume pentru fiecare necesitate a clientilor (pana la 22 m3), diversitatea de caroserii si versiuni, cu mase maxim autorizate de pana la 4,5 t, consumuri reduse de carburant, printre cele mai bune din fiecare segment, intervale de service ridicate si costuri de intretinere reduse
Un alt beneficiu major oferit clientilor este constituit de reteaua specializata Renault PRO+, un centru de expertiza dedicat persoanelor juridice. Este vorba de «One stop shop» unde puteti beneficia de consiliere, finantare, vanzare, intretinere, discutii cu interlocutori specializati pentru toata gama de vehicule utilitare. Tot aici sunt expuse vehicule comerciale cu posibilitate imediata de drive-test. Se ofera de asemenea si servicii post-vanzare, prin programul de service prelungit, diagnosticare rapida si realizarea unui deviz de reparatii detaliat.
Remarcabila este si evolutia vehiculelor comerciale Dacia care odata cu reinnoirea gamei, ofera un nou produs Dacia Dokker extrem de competitiv atat pe piata interna, cat si pe piata internationala, care va fi expus in cadrul evenimentului organizat de revista Tranzit in data de 21 martie 2013, alaturi de Renault Master Furgon L2H2 Tractiune 2.3 dci 125 cp MTMA 3.5T, cu izolare termica din poliuretan si agregat pentru refrigerare.
Dupa transformarea  vehiculului puteti beneficia de un volum util de aprox 9m3 si de o sarcina utila de aprox 1.040 kg.


 
  MADISON - Banii dumneavoastra sunt pe drum
 
Cu mai mult de 10 ani de experienta in afaceri internationale de recuperarea TVA, MADISON este astazi unul dintre agentii de TVA de top, din Europa. Experienta sa si reimprospatarea permanenta a cunostintelor in procedurile de recuperare a TVA / accizelor este garantia unui serviciu de inalta calitate profesionala si inregistrarea unei inalte rate de succes, motiv pentru care MADISON este astazi o referinta pentru multi transportatori si multe case de expeditii.
Cu mai mult de 6000 de cereri de restituire a TVA depuse pretutindeni in Europa pentru peste 1000 de clienti multumiti, Madison ofera solutii care satisfac nevoile companiilor de toate marimile si este mândru de independenta sa fata de toti emitentii de carduri de carburant.
Ca unul dintre specialistii TVA de top din Europa, Madison a fost ales in septembrie 2012 de catre grupul eni / Agip pentru a deveni furnizor oficial de servicii de TVA.
Aceasta reprezinta o oportunitate unica pentru Madison sa-si extinda activitatea, dar privim mereu inainte la imbunatatirea serviciilor si competentelor noastre, dezvoltarea si dinamismul fiind valorile noastre esentiale.
Utilizarea MADISON in calitate de furnizor de servicii inseamna restituiri eficiente si maximizate, transparenta totala, suport multilingv si relatiile de afaceri pe termen lung.

 

  Mercedes-Benz va expune solutii specializate de distributie la conferinta Tranzit dedicata industriei de frig

Mercedes-Benz Romania comercializeaza autovehicule comerciale usoare si autocamioane marcile Mercedes-Benz si Fuso Canter. Pentru companiile care activeaza in domeniul transportului de temperatura controlata, Mercedes-Benz ofera o gama foarte variata de autovehicule comerciale ce pot fi echipate in consecinta. Fiabilitatea, usurinta in manevrabilitate si consumul redus de combustibil reprezinta principalele caracteristici ale autovehiculelor comerciale pentru distributie de la Mercedes-Benz Romania.
La conferinta Tranzit de pe 21 martie de la Bucuresti, Mercedes-Benz Romania va expune un MB Atego 1216 cu sasiu coborat, motor de 156 CP, cabina scurta, ampatament de 4220 mm, masa maxima autorizata de 11.990 kg, sarcina utila pe sasiu 8088 kg, carosat cu box izoterm.
Acesta va fi insotit de un Sprinter echipat cu motor de 2.143 cm³ si 163 CP, ampatament de 4.325 mm, cu un volum de transport de 14m3, masa maxima autorizata 3.500 kg si sarcina utila 1.005 kg. Echiparile de Cruise Control, BlueEFFICIENCY, aduc un plus de confort si o reducere considerabila a consumului de carburant. Pe partea de refrigerare, Sprinter poate fi transformat si echipat in consecinta, de la furgon izotermat prevazut cu agregat de racire la sasiu echipat cu cutie izoterma si agregat de racire.
Fuso va fi reprezentat de Canter 3S13 Duonic, primul vehicul comercial usor echipat cu transmisie automatata cu dublu ambreiaj. Modelul, cu motor de 130 CP, cabina ingusta, ampatament de 3400 mm si masa maxima autorizata 3.500 kg, este carosat cu box izoterm usor.



  Promotia primaverii de la Iveco

Iveco ofera cea mai vasta gama de vehicule comerciale usoare, noul Daily avand peste 7.000 configuratii posibile. Puternic, ecologic si de incredere, Daily satisface cerintele oricarui sofer profesionist. Conceput sa functioneze in orice conditii si in toate cele patru colturi ale lumii, Daily poate fi personalizat sa corespunda oricarei nevoi datorita celor 9 motorizari diferite disponibile si cutii de viteze manuale cu 5 sau 6 trepte sau cutia automatizata Agile, o gama vasta de motoare, ampatamente, volume si capacitati de incarcare. Daily combina siguranta tractiunii spate cu flexibilitatea unei game complete de caroserii.
Doar pana la sfarsitul lunii aprilie, vehiculele Iveco Daily pot fi achizitionate beneficiind de oferta de finantare pe 4 sau 5 ani (cu rate lunare) oferita de Iveco impreuna cu Iveco Capital, cu avans 10%, dobanda FIXA de doar 5,4% si valoare reziduala 5%.
Pentru mai multe detalii, clientii se pot adresa dealerilor Iveco - Briari’s Ind, Italcars, Italtruck Center, Protruck si Romil Service, care acopera 15 de puncte de vanzare si 15 de service-uri autorizate - sau pot accesa siteul www.ivecopentrutine.ro au pot trimite mail la adresa  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..


 
  Bursa de transport TimoCom - cu un pas in fata concurentei!

Potrivit reprezentatilor TimoCom  Soft-  und  Hardware  GmbH,  infiintata la 1 aprilie, 1997, la Düsseldorf, pe bursa de transport TC  Truck&Cargo®  sunt publicate zilnic pana la 300.000 de oferte de transport si de marfa de catre 85.000 de utilizatori - iar tendinta este in crestere. 
Un furnizor de servicii IT  pentru toti cei care sunt implicati in domeniul transportului, TimoCom  Soft-  und  Hardware  GmbH isi ajuta partenerii sa-si optimizeze utilizarea capacitatilor de transport si sa evite transporturile fara incarcatura, ceea ce este avantajos si pentru mediul inconjurator. In plus, aplicatia TC Truck&Cargo®  mai ofera si alte functii practice si folositoare, care ajuta munca de zi cu zi. 
Al doilea produs important este TC  eBid®, platforma online si paneuropeana, care a fost creata special pentru cei interesati sa obtina contracte pe termen lung. Utilizatorii principali sunt firmele de logistica, cele din domeniul industriei si casele de expeditie.
Programul este  in dezvoltare  continua, pentru a oferi  utilizatorilor  un  serviciu  de  calitate  si  usor  de  utilizat, care se potriveste cu nevoile utilizatorilor. Astfel, spre exemplu, sunt pregatite niste modificari in program, pentru a oferi o platforma mai comoda. Din acest motiv, a fost dezvoltata si aplicatia cu barometrul de transport - cu ajutorul careia utilizatorii, de pe telefonul lor mobil, au o imagine clara a situatiei pietei.
 


 EVW Holding – solutii personalizate de distributie si transport

Desi va expune o camioneta ISUZU N35 carosat izoterm cu box si agregat pentru transport marfuri cu temperatura controlata, EVW Holding s-a facut cunoscuta in Romania ca unic importator al vehiculelor comerciale DAF.
Cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu, EVW Holding ofera o solutie completa de produse si servicii pentru satisfacerea nevoilor transportatorilor intr-un concept cu solutii integrate: One Stop Shop. Departamentul comercial este structurat pe cinci divizii operationale:

   Vanzari Camioane Noi - EVW Holding este unicul Dealer Autorizat DAF in Romania si Dealer Autorizat Isuzu si Tatra Phoenix in Romania [www.evwholding.ro]
   Vanzari Camioane Rulate - comercializeaza vehicule second hand, toate marcile [www.evwtrucks.com];
   Vanzari Piesepentru vehicule comerciale. EVW Holding comercializeaza prin divizia piese, o gama completa de piese OE si after-market pentru toate marcile de vehicule comerciale [www.evwpiese.ro];
   Vanzari Anvelope pentru vehicule comerciale; comercializeaza o gama completa de anvelope premium si second line pentru toate categoriile de vehicule comerciale [www.evwanvelope.ro];
   Service Camioane- retea naţionala de service vehicule comerciale; Centru Autorizat de Service DAF si service multimarca pentru toate categoriile de vehicule comerciale [www.evwholding.ro].


Compania romano-olandeza are sediul central langa Cluj-Napoca, peste 450 de angajati si 10 filiale in Romania si Republica Moldova. Celelalte filiale sunt in Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti, Chisinau, Cluj, Constanta, Craiova, Gilau si Iasi.

 

  Traditie in stransa legatura cu progresul

Firma Schwarzmüller priveste cu mandrie in urma, la o traditie de peste 140 ani in domeniul tehnologiei vehiculelor comerciale. Compania s-a fondat ca un mic atelier si s-a dezvoltat continuu, ajungand unul dintre cei mai importanti producatori de vehicule comerciale din Europa.
Competentele tehnice, Know-how-ul inovativ, varietatea de produse si angajati competenti fac din noi, din trecut si pana in zilele noastre, ceea ce suntem azi si anume :
-Al patrulea furnizor de caroserii, remorci si semiremorci din Europa.
-Lider de piata in Austria, Cehia si Ungaria si prezenti activ in alte tari europene cu livrari anuale de circa 7.000 de vehicule noi.
-Prin prezenta noastra in 20 de tari europene,putem garanta intotdeauna clientilor nostrii o calitate inalta a tuturor produselor Schwarzmüller si servicii post vanzare de prima clasa.
Succesul firmei Schwarzmüller nu ar fi posibil fara eforturile continue si experienta angajatilor nostri. Experienta lor in inginerie si productie este de neegalat iar amprenta lor asupra produselor Schwarzmüller este simtita pana la cel mai mic detaliu.
Pentru progresul rapid si mereu constant, noi investim continuu in educarea si respectiv formarea personalului nostru de peste 2.000 de angajati.
"Trebuie sa incercati imposibilul, pentru a obtine posibilul"(Hermann Hesse)



  Carduri de carburant, cu un singur click

Incepand cu  luna martie,  MOL Romania ofera companiilor, in premiera pe piata locala de distributie de carburanti, posibilitatea contractarii on-line pentru cardul de carburant pre-platit MOL Green. Completarea formularului on-line dureaza cateva minute, iar companiile vor primi cardurile prin posta, la propriul sediu, in termen de 7-10 zile de la confirmarea inregistrarii cererii.
Cardul MOL Green functioneaza asemenea unui card bancar de debit si este destinat companiilor cu un consum lunar de minimum 500 de litri pe luna. Cardul poate fi utilizat exclusiv in reteaua de benzinarii MOL Romania si este dotat cu identificare securizata (cod PIN) si cu banda magnetica.
Clientii pot alimenta contul in functie de necesitati, prin transfer bancar si pot decide categoriile de produse si servicii ce pot fi achizitionate, avand si optiunea limitarii valorice a consumului pe anumite autovehicule sau cea a limitarii periodice. De asemenea, posesorii de carduri MOL Green beneficiaza de o reducere faţă de pretul la pompa.
Aceste facilitati asigura un control strict al bugetului lunar destinat achizitiei carburantilor. In plus, prin intermediul Centrului Virtual de Carduri, companiile pot face monitorizarea in timp real a tranzactiilor efectuate.
Serviciul de contractare on-line este accesibil la adresa: http://www.molromania.ro/ro/servicii/carduri_de_carburant/cardul_preplratit_mol_green/contractare_online/



  FOERCH ROMANIA. Partenerul dumneavoastra de incredere pentru ateliere auto sau de mentenanta.

Indiferent ca ne aflam in domeniul auto, constructii, metal sau mentenanta industriala, punem la dispozitie o gama complexa de articole de montaj si fixare, produse chimice tehnice, scule pentru gaurit, frezat, debitat si polizat, scule de mana mecanice, electrice si pneumatice cat si sisteme de organizare si depozitare. Incepand cu “A” de la adezivi si pana la “Z” de la zencuitoare, de la o mica piulita sau saiba pana la macaraua de atelier, printre cele peste 50.000 de articole, vom gasi impreuna produsul potrivit. Pe cat este de divers portofoliul, pe atat este de unitar cand este vorba de calitate si eficienta economica.
Produse de inalta calitate insotite de super servicii pentru eficienta si siguranta afacerii dumneavoastra.
www.foerch.ro



  Cardurile Eurowag, solutia de plata pentru toti transportatorii

Eurowag este unul dintre cei mai importanti furnizori de carduri de flota pentru companiile de de transport din Europa Centrala si de Est. Cardul Eurowag este utilizat zilnic de 30.000 de soferi pentru alimentarea cu carburanti si plata taxelor de drum in toata Europa. Parte integranta a ofertei constituie sistemul sofistificat al rambursarii taxelor, inclusiv al popularului Net Invoicing – facturarea cu deducerea imediata a TVA.
Eurowag ofera 3 tipuri de carduri: Eurowag One: destinat societatilor de transport mari si medii care solicita servicii la cel mai inalt standard asigurat de catre echipa de vânzari; Eurowag Vector: un instrument de evaluare a colaborarii caselor de expeditie cu transportatorii lor contractuali mai mici; Eurowag Easy: cardul preplatit pentru societatile de transport mai mici si firmele cu flote de autovehicule utilitare.
Cardurile ofera un grad ridicat de securitate. Interfata unica a paginii de internet pentru clienti permite blocarea imediata a cardurilor, vizualizarea tranzactiilor in timp real, managementul on-line al limitelor consumului de carburanti si un sistem ingenios de prevenire a tranzactiilor suspecte. Datorita acestui lucru, probabilitatea producerii fraudelor cu carburanti este redusa.



  Portofoliu bogat in materie de asigurari

Compania de brokeraj in asigurari si consultanta de risc, GrECo JLT Romania ofera solutii de risk management si de transfer de risc pentru companii din toate industriile (auto, transport & logistica, banci, constructii, energie, IT etc.).
Grupul GrECo este un consultant de risc si broker de asigurare independent, lider de piata in regiunea CEE/SEE/CIS. Grupul isi desfasoara activitatea in 50 de birouri cu 710 angajati din 15 tari. Volumul de prime intermediate in 2011 a depasit 500 mil EUR.
In calitate de partener al JLT International Network, grupul are acces la o extinsa retea mondiala de servicii. GrECo furnizeaza solutii individuale in asigurari si risk management pentru companii, asociatii si autoritati.
Serviciile GrECo JLT Romania include intermediere in asigurari de diferite tipuri, consultant de risc, gestiune program de asigurare, gestiune daune etc.



  Asko Assekuranz: polite de asigurari cu consultanta bonus

Broker de asigurare cu activitate pe plan international, cu competente principale in domeniul transporturilor, expeditiilor, logisticii si al depozitarii, Asko Assekuraz ofera avantajul unor produse individuale de tip „best advice” pentru toate tipurile de risc ale companiei careia ii este oferita consultanta: servicii complete in domeniul analizei de risc, a prelucrarii contractelor, a prelucrarii daunelor, managementul daunelor si siguranta financiara.
„Ne numaram printre primii 10 ofertanti din acest domeniu specializat si oferim consultanta pentru 5.000 de companii din intreaga Europa”, a declarat Alin Dicu, directorul filialei Asko Assekuranz in Romania. „Misiunea Asko si a angajatilor sai este sa facem doar ceea ce stim - si acest lucru sa il facem foarte bine”.
In calitate de broker european, punctul forte il reprezinta elaborarea si consultarea conceptelor moderne si internationale privind contractele de asigurare, acoperind toate riscurile existente intr-o companie de transport: RCA, CASCO „TRUCK+TRAILER”, CARGO, CMR/Asigurare de raspundere a Transportatorului, CMR pentru Casa de Expeditii, ssigurare de raspundere profesionala, asigurare de bunuri: concept „all-risk” si pentru bunuri depozitate.



  GLADIATOR – CEFIN ROMANIA  (www.minicamioane.ro)

Gladiator este prezent in Romania incepand din luna noiembrie 2012 si a fost lansat ca primul vehicul comercial cu functionare standard pe GPL.
Gladiator este un vehicul de origine italiana, asamblat de Giotti Victoria SRL – o companie cu experienta in domeniul auto care incepand cu ianuarie 2009 a devenit importatorul oficial in Italia al celui de-al trailea mare producator chinez de autovehicule. Acest model de vehicul este prezent si pe alte mari piete europene – Anglia, Spania, Elvetia si Polonia – tari in care vanzarile anuale se situeaza peste nivelul de 1.000 de unitati.
Gama de produse curpinde mai multe versiuni cu masa maxima autorizata de pana la 1.900kg. Modelele comercializate sunt pick-up, furgon 3.2 mc, cabina dubla, si varianta sasiu care permite diverse posibilitati de carosare. Furgonul de aluminiu cu dimensiunile 2.300 x 1.500 x 1.500 mm ofera un volum util de 5.4 mc, ceea ce reprezinta cel mai mare volum util pentru un vehicul din clasa sa.
Destinat misiunilor de transport general de marfa pe distante scurte si medii, Gladiator se remarca printr-o capacitate de transport incredibila, economie substantiala la costurile de exploatare datorita echiparii standard cu GPL si costurilor reduse de mentenanta, versatilitate prin varietatea versiunilor disponibile in gama, dimensiuni mici, aspect prietenos si manevrabilitate maxima in zone urbane, pret accesibil si finantare avantajoasa.



  Ce este WebEye ?

Solutia WebEye are la baza un sistem modern si fiabil de monitorizare a vehiculelor prin GPS. Serviciile si functionalitatile oferite utilizatorilor – rezultatul unei munci de dezvoltare si de afirmare pe piata de un deceniu – depasesc considerabil cadrul unei monitorizari auto traditionale. Totodata reprezinta un instrument de exploatare eficienta si de control riguros, o solutie telematica absolut necesara unei companii care tinde spre o functionare transparenta, indiferent de domeniul ei de activitate. Sistemul asigura transparenta indispensabila managementului activitatilor firmelor detinatoare de flote auto.
Supravegherea in timp real a vehiculelor si asigurarea unei comunicari rapide si eficiente cu soferii va permit sa ameliorati calitatea organizarii transporturilor. Gradul de exploatare a resurselor dv. costisitoare va creste spectaculos, iar utilizarea vehiculelor neproductive, generatoare de pierderi, precum si timpul de lucru se vor reduce substantial.
Pentru firmele care lucreaza cu vehicule, reducerea consumului de combustibil reprezinta o provocare ce necesita planificare continua si idei creative. Solutiile noastre de masurare a combustibilului asigura accesul utilizatorilor la datele despre consum, ceea ce permite diminuarea considerabila a cheltuielilor, iar tehnologia de masurare si verificare a temperaturii garanteaza respectarea conditiilor de transport a marfurilor frigorifice. Prin utilizarea numeroaselor noastre echipamente dotate cu senzori, usor de instalat, si prin aplicarea procedurilor noastre inteligente de gestionare a alarmelor puteti raspunde exigentelor de securitate ale unui transport profesionist.
Aplicand solutia WebEye firma dv. va deveni mai valoroasa, mai eficienta, mai de succes, iar prin vizualizarea evenimentelor legate de vehicule, de soferi si de marfa transportata veti dezvolta un management mai modern si mai competitiv al flotei dv.




  TrackGPS (AROBS Transilvania Software) este liderul pietei de monitorizare a flotelor auto din Romania cu peste 1500 de clienti si 20.000 masini monitorizate in cei opt ani de activitate. Este o solutie profesionala de optimizare, control şi reducere a costurilor cu flota auto dezvoltata de catre compania AROBS Transilvania Software, unul dintre principalii furnizori locali de solutii software pentru afaceri. TrackGPS integreaza o serie de echipamente profesionale de monitorizare precum: sonda litrometrica, buson rezervor, senzor de temperatura, releu blocare motor, buton de identificare sofer RFID etc.
Incepand cu 2013, TrackGPS ofera clientilor doua module specializate pentru managementul flotei auto: rutare si comportament sofer. Modulul rutare asigura optimizarea traseului prin generarea automata a ordinii de vizitare a hotspot-urilor care trebuie atinse in cadrul unei curse pentru minimizarea distantelor, costurilor si timpului. Este un modul special dezvoltat pentru firmele cu activitate de distributie care au o ruta zilnica prestabilita.
Modulul comportament soferpermite identificarea stilului de condus agresiv si generator de costuri mari cu combustibilul pe baza unor  indicatori precum viteza, accelerari sau franari bruste etc.
Aplicatia permite contactul permanent cu vehiculele şi transmiterea în timp real a datelor privind starea acestora si oferă informatii legate de deplasarea autovehiculelor într-o anumită perioadă prin accesul permanent la pozitionarea pe hartă, kilometri parcurşi, traseul urmat, consumul de combustibil etc. In plus, permite setarea de alerte pentru diverse evenimente prestabilite (expirare licente, revizii etc.).



Transics va prezinta solutii telematice de ultima generatie solutii dedicate Tx COLD instrumentul ideal pentru controlul temperaturii.
 
Expertul Transics in gestionarea flotei prezinta TX-Cold si Tx Magellan – instrumente ce vin in completarea aplicatiilor de administrare a flotei prin gestionarea semiremorcilor. Nu putem vorbi de solutii complete de administrare fara a avea un control independent al semiremorcilor. Nevoile clientilor dar si cerintele pietei se orienteaza spre o viziune globala privind gestionarea datelor inregistrate de camion si semiremorca. Transics vine in intampinarea acestor cerinte prin functionalitati integrate pentru semiremorci, astfel, pe langa pozitionare, viteza de deplasare, traseu desenat pe o harta, Transics ofera solutii de control al temperaturii, al marfii incarcate, al greutatii incarcate precum si activele folosite pentru incarcarea marfii (max 30 unitati ex. utilaj stivuitor).
Controlul temperaturii se face prin conexiuni directe sau wireless la echipamentul existent pe semiremorca, specific brandului, precum si prin solutii proprii de citire a temperaturii prin aplicarea senzorilor de temperatura in zonele de interes. Gestionarea si tratarea evenimentelor prin monitorizarea pragurilor de temperatura impusi, se face in timp real pe platforma "user friendly" Tx-Connect.
 
Cu peste 80.000 de echipamente active si o prezenta in toate tarile din Europa si nu numai, Transics International este un lider de piata activand pe un segment de nisa dedicat transportatorilor internationali de marfa.
Va asteptam in cadrul conferintei Tranzit sau pe pagina noastra web: www.transics.com
 

07.09.2012 / Trafic Media
 

TRANSLOG CONNECT CONGRESS


TRANSLOG Connect Congress 2012
 
TRANSLOG Connect Congress has already established itself as the market leading cross-industrial logistics and supply chain management event in Central and Eastern Europe and the CIS market.
The event is bringing together over 500 senior decision-makers from Europe’s leading automotive, electronics, pharmaceuticals, food & beverage and FMCG manufacturers and the major food and non-food retailers, giving them the opportunity to share their knowledge, discuss their key priorities and evaluate solution providers.

Most up-to-date market insights

TRANSLOGis supported by leading local and regional associations and European-wide media coverage. The Programme Advisory Committee - whose members are well-known and recognised professionals of leading international companies - assures the highest relevance of the conference programme, which will include the most up-to-date market insights into Supply Chain Management, Logistics, Production, IT, Transportation and Warehouse Management-related topics.

Pre-scheduled business meetings

Moreover,it is the perfect setting for local and international solution-providers to present their products and services directly to key decision-makers. Each solution-provider is selected based on requirements and interests stated by attending professionals prior to the event.
Several weeks in advance of the congress the TEG Meeting Scheduler is made available to every solution-provider and delegate attending. On the site they are able to select key presentations, pre-schedule one-to-one meetings and confirm their presence at several additional networking activities, giving them the opportunity to create their own itinerary prior to the congress taking place.

Additional networking activities

Furthermore, additional networking activities such as seated buffet luncheons or the cocktail reception on the first event day provide an excellent opportunity for all participants to network in a more relaxed environment. The event also offers an exclusive opportunity to take part in specially organised plant visits to major logistics and distribution centres in Hungary, all arranged prior to the event via the Meeting Scheduler.

TRANSLOG Connect 2012 will be taking place on the 28th – 29th of November in theCorinthia Grand Hotel Royal in Budapest.
Do not miss your opportunity to join the second edition of the leading logistics event in CEE to network, establish connections, exchange ideas and gain knowledge.
 
Please visit our website for further information about the biggest regional logistics event for Central and Eastern Europe.

www.translogconect.eu
www.tegevents.eu
 


TRANSLOG CONNECT CONGRESS
 

Professionals gathering on the market leading event to overcome day-to-day challenges of logistics and supply chain management

 
The recent economic recession forced companies to take an intense look at their supply chains, while changing market conditions have lead to new challenges for logistics in every market sector from FMCG, F&B, retail and automotive to energy and electronics. Demand structures are changing and unpredictable consumer behaviour make forecasting and process optimisation more and more difficult for all players of these industries.
Supply chain, logistics and transportation professionals of numerous key companies have successfully addressed the challenges of today’s market conditions and now decided to come together from more than 20 countries to share their ideas and experiences on how to  reduce costs and optimize processes according to the ever-changing demands and volatile markets. They all agree that in times of uncertainty to cooperate, exchange ideas and to identify supportive partnerships have become more important than ever.
 
Exchanging ideas and establishing partnerships
 
All the major challenges of today’s economic environment will be addressed from different angles on 28-29 November 2012 in the *****Corinthia Grand Hotel Royal in Budapest, Hungary, where the most prominent logistics and supply chain professionals from the entire Central and Eastern European region will gather to spend two days learning from each other, establishing new contacts and making and maintaining collaborative partnerships with solution providers at the market leading TRANSLOG Connect Congress. The importance of the event has been recognized by all major associations and governmental ministries throughout Europe, who also joined forces in endorsing the congress all over the region and beyond.
 
On the programme, Miguel Suarez, the Director of Supply Chain Centre of Business Excellence of Swarowski (former SC Director of Kotányi) will compare the old and the new FMCG planning and execution model from a manufacturer’s point of view with his presentation on how to assure a flexible supply chain and high reaction rate. Rogier van Zon, the Global Warehousing & Distribution Director ofTP Vision – the former Philips TV business group - will speak about the new delivery strategy they are implementing in order to re-design their warehouse and transportation footprint and optimise the supply chain. The Distribution and Logistics Director of Auchan, Péter Boncsér, will explain the collaborative reengineering plan for cost reduction in Auchan Hongrie, while Andrzrej Michalak, the Logistics Operations Manager for EE, Turkey and Russia from Delphi will present a case study about transportation network optimization. Executives from Chevrolet, Rába Automotive, Deutz, Dukat and Benteler Poland will come together to explore further topics in panel discussions and Jos Marinus, the President of the European Logistics Association with more than 30 years experience at DANONE will speak about innovation in supply chain.
 
Efficient and flexible solutions
 
The shift in business today is clearly towards more collaboration between all members of the supply chain: familiar market frameworks are changing and manufacturers, retailers and distributors require different solutions and services from providers. For this reason, TRANSLOG puts a great emphasis on giving the opportunity for logistics professionals and service providers to come together and discuss potential cooperations for the optimization and cost reduction of processes in each and every individual case through guaranteed pre-scheduled one-to-one meetings. Major service providers of the region, such as DSV, DB Schenker, Raben, Manhattan Associates, Motorola Solutions/Zebra Technologies, Dexion, Norbert Dentressangle, CH Robinsion, Fiege, FHG IPP Logipal, conTeyor and many others will demonstrate efficient and flexible solutions during these two days in Budapest, addressing the market’s new challenges. Gebrüder Weiss and the Port of Rotterdam together with the Embassy of The Royal Netherlands are sponsoring the event and will also join the panel of speakers on the programme.
 

TRANSLOG Connect will bring together over 500 key players of logistics, transportation and supply chain management from at least 20 different countries of the region, to provide them with an interactive platform where they can effectively share their ideas and come up with solutions both in general and according to their specific challenges and needs. The additional networking opportunities - plant excursions to the AUDI and Coca Cola plant and cocktail reception on the first evening – are just the icing on the cake, making the congress a true must-attend for every dedicated professional.
 
For further information on participation and the programme please visit www.translogconnect.eu or email the organiser at This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

26.09.2012 / Catalin Calciu


Page 1 of 7