Aproape jumatate dintre cumparatorii fideli mediului online din SUA au facut achizitii de la comercianti internationali, demonstrand necesitatea unei oferte personalizate ca modalitate de a concura cu preturi mici, arata cea de-a sasea editie a studiului anual UPS Pulse of the Online Shopper™ (Pulsul Cumparatorului Online).
Potrivit studiului, 97% din cumparatorii online din SUA au achizitionat direct din marketplace, cifra in crestere cu 12 puncte procentuale din 2016 pana in prezent, iar 81% au mentionat ca pretul a fost cel mai important factor atunci cand au selectat produsele.
Potrivit respondentilor care au cumparat de la un comerciant international (47% din total), 43% au fost convinsi de preturile mai scazute de pe platforma marketplace din SUA, iar 36% au dorit produse unice pe care nu le-au gasit la retailerii americani. „Granita intre comerciantii interni si cei international continua sa se diminueze", a declarat Alan Gershenhorn, director comercial la UPS. „Retailerii concureaza acum la nivel global. Pentru a castiga, acestia se pot diferentia oferind experiente personalizate.”
Experientele personalizate includ magazinele fizice. Multi cumparatori online considera magazinele importante pentru a atinge si a simti produsele (59%), pentru a rezolva probleme imediate (54%), a primi servicii superioare dedicate clientilor (52%) si pentru a participa la programe de fidelizare (52%). Jumatate dintre cumparatori (50%) au folosit in acest an serviciul de livrare in magazin, 44% dintre acestia au facut cumparaturi suplimentare, iar 41% intentioneaza sa utilizeze mai des serviciul de livrare in magazin anul urmator.
Utilizarea telefoanelor inteligente continua sa fie o componenta tot mai importanta a experientei de cumparaturi online si offline. Opt din zece cumparatori online utilizeaza aplicatiile comerciantilor, preferandu-le adesea in defavoarea website-urilor, datorita vitezei mai rapide si a unei experiente de utilizare mai bune. Confortul este esential, deoarece cumparatorii „in miscare” de pe dispozitivele mobile cauta eficienta la fiecare pas. Voucherele pe mobile (50%) si imaginile de produs de inalta calitate (50%) sunt doua dintre cele mai importante caracteristici ale aplicatiilor. „Cumparatorii online pot achizitiona cu usurinta din buticurile si bazarele din intreaga lume", a spus Gershenhorn.
Din cei 47% de clienti americani care au cumparat de la un comerciant international pe marketplace din SUA, majoritatea acestora sunt din China (61%), Marea Britanie (23%), Canada (15%) si Japonia (14%).