Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cumparatorii din mediul online isi indreapta atentia catre retailerii internationali

Aproape jumatate dintre cumparatorii fideli mediului online din SUA au facut achizitii de la comercianti internationali, demonstrand necesitatea unei oferte personalizate ca modalitate de a concura cu preturi mici, arata cea de-a sasea editie a studiului anual UPS Pulse of the Online Shopper™ (Pulsul Cumparatorului Online).
Potrivit studiului, 97% din cumparatorii online din SUA au achizitionat direct din marketplace, cifra in crestere cu 12 puncte procentuale din 2016 pana in prezent, iar 81% au mentionat ca pretul a fost cel mai important factor atunci cand au selectat produsele.

Potrivit respondentilor care au cumparat de la un comerciant international (47% din total), 43% au fost convinsi de preturile mai scazute de pe platforma marketplace din SUA, iar 36% au dorit produse unice pe care nu le-au gasit la retailerii americani. „Granita intre comerciantii interni si cei international continua sa se diminueze", a declarat Alan Gershenhorn, director comercial la UPS. „Retailerii concureaza acum la nivel global. Pentru a castiga, acestia se pot diferentia oferind experiente personalizate.”

Experientele personalizate includ magazinele fizice. Multi cumparatori online considera magazinele importante pentru a atinge si a simti produsele (59%), pentru a rezolva probleme imediate (54%), a primi servicii superioare dedicate clientilor (52%) si pentru a participa la programe de fidelizare (52%). Jumatate dintre cumparatori (50%) au folosit in acest an serviciul de livrare in magazin, 44% dintre acestia au facut cumparaturi suplimentare, iar 41% intentioneaza sa utilizeze mai des serviciul de livrare in magazin anul urmator.
Utilizarea telefoanelor inteligente continua sa fie o componenta tot mai importanta a experientei de cumparaturi online si offline. Opt din zece cumparatori online utilizeaza aplicatiile comerciantilor, preferandu-le adesea in defavoarea website-urilor, datorita vitezei mai rapide si a unei experiente de utilizare mai bune. Confortul este esential, deoarece cumparatorii „in miscare” de pe dispozitivele mobile cauta eficienta la fiecare pas. Voucherele pe mobile (50%) si imaginile de produs de inalta calitate (50%) sunt doua dintre cele mai importante caracteristici ale aplicatiilor. „Cumparatorii online pot achizitiona cu usurinta din buticurile si bazarele din intreaga lume", a spus Gershenhorn. 
Din cei 47% de clienti americani care au cumparat de la un comerciant international pe marketplace din SUA, majoritatea acestora sunt din China (61%), Marea Britanie (23%), Canada (15%) si Japonia (14%).

Articole similare

Ad