Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Masinile electrice devin populare in Romania

Conform estimarilor Porsche Romania, patru din zece vizitatori in showroom-urile Volkswagen se arata interesati de achizitionarea unui model electric. Mai mult, compania a organizat intre 1-7 septembrie, in mall-urile Baneasa si Promenada din Capitala, evenimentul e-Drive, unde peste 1.000 de persoane s-au inregistrat pentru un test drive si peste 800 au interactionat cu cele 14 Volkswagen e-Golf cu propulsie alternativa.
 


„Fara indoiala, masinile electrice sunt solutia de mobilitate a viitorului; desi piata este inca la inceput, ne asteptam ca acest segment sa creasca exponential in urmatorii ani… observam un interes in crestere pentru solutiile de electromobilitate din partea clientilor care ne viziteaza showroom-urile din toata tara, motiv pentru care estimam 80 de masini vandute pana la finalul anului. Mai mult, masinile electrice au devenit si mai accesibile prin Programul Rabla Plus – de exemplu, modelul e-up! poate fi achizitionat prin finantarea oferita de Porsche Finance Group, la o rata de 100 de euro cu TVA inclus”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.
Evenimentul a avut parte de suportul tehnic al Renovatio, primul dezvoltator al unei retele publice de statii de alimentare destinate vehiculelor electrice, bazate pe solutii de incarcare rapida, care a furnizat echipamentele necesare, ce au deservit autoturismele prezente la e-Drive.
Prima statie de incarcare de tip fast charging din Romania a fost instalata de Renovatio in 2015 la sediul Porsche Romania. In prezent, in reteaua de distribuitori ai marcii Volkswagen exista optsprezece puncte de incarcare, accesibile tuturor clientilor Volkswagen.
„Ne-am propus ca, in urmatorii doi ani, in fiecare dintre cele 90 de locatii ale distribuitorilor Grupului Volkswagen din tara sa existe cel putin un punct de incarcare pentru masini electrice”, a declarat Brent Valmar, director general Porsche Romania.
Compania a lansat de curand „Roadmap E”, cea mai extinsa campanie de electrificare din industria auto, cu atat mai mult cu cat „vrem ca Volkswagen sa devina numarul 1 in electromobilitate pana in 2025”, asa cum a declarat recent Matthias Müller, CEO Volkswagen Group, in anticiparea International Motor Show (IAA) din Frankfurt. Pana in 2025, grupul urmeaza sa lanseze inca cel putin 80 de modele electrice.

Articole similare

Ad