Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Livrarile de Valentine’s Day si de 1-8 Martie au crescut volumele DPD Romania cu 28%

Martisorul, Ziua femeii si Valentine’s Day din acest an au generat o crestere substantiala a volumului de colete livrate de curierii romani. Astfel ca, in perioada 10 februarie – 10 martie, DPD Romania a livrat cu 28% mai multe colete comparativ cu acelasi interval de timp al anului trecut.
Potrivit datelor DPD, cadourile destinate femeilor s-au vandut cel mai bine in intervalul 10 februarie – 10 martie, fashion-ul pozitionandu-se pe prima pozitie in topul industriilor care au generat cele mai multe livrari in perioada de referinta.
 

De asemenea, topul este completat de produsele electronice, cele din zona de cosmetice, accesorii home&deco, dar si jucarii.
„Varful de comenzi din e-commerce-ul romanesc a fost principalul motor de crestere al business-ului DPD primavara aceasta, generand un plus de aproape o treime al coletelor expediate. Prin comparatie, in decembrie 2016 – ianuarie 2017, o alta perioada traditional aglomerata pentru curieri, am raportat o crestere de 25% a volumelor de livrari”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
Conform CEO-ului DPD, data de 28 februarie a fost cea mai incarcata zi pentru curierii DPD, numarul livrarilor depasind cu circa 30% media perioadei 10 februarie – 10 martie.
In ceea ce priveste topul zonelor din Romania cu cele mai multe expedieri nationale, in perioada analizata, acesta este dominat de Bucuresti-Ilfov, cu 27% din total, urmat de judetul Cluj, cu 5% din volume. Timisoara a generat circa 4,8% din livrarile nationale DPD, iar Constanta si Iasi au inregistrat ponderi de 4,2%, respectiv 3,8% din numarul total al coletelor expediate de romani.
De asemenea, datele companiei arata ca in Bucuresti si Ilfov s-au primit cele mai multe pachete, circa 26,2% din total, urmate de Cluj, cu 5%, Timisoara, cu aproape 4,5% din colete, Constanta si Iasi, cu 4%, respectiv aproape 4%.
Conform datelor centralizate de catre DPD Romania, ponderea livrarilor pe segmentul B2B a fost de aproape 60%, iar diferenta a fost generata de segmentul B2C.

Articole similare

Ad