Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Producatorii au sperante ca tariful de transport pe intern va scadea cand se vor intoarce mai multi carausi de pe Comunitate

Goniti de legile tot mai dure si politisti motivati sa stranga bani la buget din buzunarele „murdare” ale Esticilor, multi transportatori mai mici vor sfarsi prin a renunta la „visul Comunitatii” si se vor intoarce din nou la intern. Odata gustat insa sentimentul muncii pe bani mai multi, este greu de crezut ca micii transportatori plecati cu 2-3 camioane pe Comunitate acum trei ani si intorsi acum cu 10 vor mai fi la fel de maleabili in mana producatorilor si retailerilor.
 

In plus, camioanele pe care le au acum sunt Euro 5, nu se mai repara pe marginea drumului si intre timp au mai invatat un pic sa-si tina si socoteala costurilor, astfel incat probabil ca nu vor mai accepta chiar orice. In acelasi timp, si producatorii si retailerii sunt obligati sa tina sub control nivelul emisiilor de carbon pe durata transportului, astfel ca vor cauta tot mai mult funizori capabili sa le puna la dispozitie camioane cat mai noi si mai putin poluante.
La ce si cand ne asteptam sa revedem „atractia” transportatorilor pentru intern vom discuta, de asemenea, la Cluj, pe 7 aprilie.

Articole similare

Ad