Revista  | 
05.09.2012 / 

Pentru a respecta angajamentul de "one stop shop"  luat catre clienti, Alinso Group, dezvoltatorul celui mai mare parc industrial si logistic din SE Europei, Ploiesti West Park, a inaugurat la finalul anului trecut terminalul intermodal Allianso Terminal Ploiesti, adaugand astfel inca un tip de serviciu in portofoliul oferit clientilor. De curand Alinso a atras un partener nou, Intermodal Logistic. Aceasta firma lucreaza in prezent la dezvoltarea conexiunii cu Bucuresti - Budapesta, via Ploiesti. Serviciul va debuta in momentul in care va exista cerere si toate cerintele sunt indeplinite. Mai ales, in conditiile in care infrastructura este suficient dezvoltata, iar interesul pentru ruta Constanta-Ploiesti lansata recent de aceasta companie este mare. 

Amplasat intr-o zona puternic industrializata, Allianso Terminal Ploiesti dispune, in prima faza, de 20.000 m2 de platforma betonata, insemnand o capacitate de depozitare de 1.000 TEU. Accesul in terminal este asigurat de o linie de cale ferata de 1.130 m lungime. In terminal sunt operate saptamanal doua trenuri, fiecare a cate 30 de containere. Constanta, un alt punct de interes pe harta logisticii romanesti, este una dintre destinatiile trenurilor operate prin Allianso Terminal Ploiesti. Principalii beneficiari ai terminalului sunt producatorii si furnizorii de servicii logistice din zona judetului Prahova, atrasi de costurile cu pana la 30% mai mici decat cele oferite in zona capitalei, si de avantajul localizarii la maximum o ora distanta de principalul aeroport din Bucuresti si 5 minute de autostrada Bucuresti-Ploiesti. Ploiestiul leaga estul Europei cu vestul printr-o infrastructura rutiera si feroviara bine pusa la punct.  
Pe langa linia de transport intermodal Constanta-Ploiesti, pe care compania o are impreuna partenerul Intermodal Logistic, pana la finalul anului Allianso Terminal Ploiesti intentioneaza sa mai lanseze si alte conexiuni catre/dinspre vestul Europei. Solutiile oferite sunt usor costumizabile, terminalul beneficiind de toata infrastructura necesara pentru a realiza un serviciu door-to-door: punct vamal, depozite, flota de distributie a marfii venita pe tren pana la destinatar, astfel fiecare client dispune de serviciile de care are nevoie.
Prima faza de constructie a terminalului a fost finalizata in noiembrie anul trecut, iar pentru urmatoarea faza de dezvoltare a terminalului nu a fost stabilit un termen, ci se va realiza in functie de necesar, mai ales ca planurile companiei sunt flexibile, in continua adaptare la .....

Comentarii (0)




Au mai ramas 1000 caractere

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!
Cancel or