ANVELOPE

08.01.2018 / Beatrice Zavoeanu

Pe o piata generala dificila, care a scazut cu 2% in 2017, comparativ cu 2016, Bridgestone reuseste sa isi mentina cota de piata de 18%, insa cu mai multe eforturi decat in alti ani. Cresterea economica, ce implica de obicei o cerere mai mare de transport, nu s-a reflectat si in consumul de anvelope, mai ales ca in paralel exista si o piata greu masurabila si imprevizibila a importurilor la preturi mici ale produselor din China, adesea preferate de cei cu flote restranse sau care fac transport regional. Ca urmare, producatorul tinteste anul acesta direct catre flotele mari, mai ales ca va lansa la inceputul celui de-al doilea semestru noua gama Ecopia, care, „ar trebui sa fie revolutionara si cu un impact semnificativ asupra consumului de carburant“, dupa cum ne-a declarat la moment de bilant Florin Ponoran, director general al Bridgestone Romania.
 

08.01.2018 / Trafic Media

Utilajele de testare a rezistentei la rulare a anvelopelor folosite in laboratoarele Marangoni R&D au fost certificate de catre TÜV (Technical Inspection Association) ca respecta standardele de performanta tehnica.
Marangoni confirma astfel inca o data interesul pentru mentinerea unui nivel de calitate ridicat al produselor sale si pentru respectarea tuturor reglementarilor europene din industrie, inclusiv a celor care urmeaza sa fie aplicate. Pe langa sistemele de testare a componentelor utilizate in resaparea anvelopelor si a eficientei produselor, Marangoni poate dovedi si rezistenta la rulare a pneurilor resapate.
 

07.01.2016 / Trafic Media

• 10 milioane de anvelope produse in fiecare an, in 95 de tari diferite din intreaga lume;
• peste 140 de ateliere partenere in Europa;
• economii de minimum 50%, fata de costul unei anvelope noi;
• 40.000 t metrice de deseuri (de anvelope) evitate in fiecare an in Franta;
• o productie prietenoasa cu mediul, cu un consum mai mic de materii prime comparativ cu productia de anvelope noi: 70% mai putin ulei si 20 kg mai putin otel, pentru emisii mai mici cu 30%.

07.01.2016 / Beatrice Zavoeanu

Pentru siguranta si linistea soferilor, dar si pentru un control strict al costurilor cu anvelopele, Bridgestone a propus anul trecut la Solutrans o gama larga de programe complementare pentru managerii de flote. Total Tyre Care, ce ofera un serviciu unic pentru managementul si mentenanta anvelopelor, acopera trei domenii de interes, prin serviciile Total Tyre Life (resapare si solutii pentru extinderea duratei de viata a pneurilor), Total Tyre Services (servicii de intretinere, monitorizare, asistenta si livrare, cu ajutorul unei retele pan-europene de parteneri disponibili 24/7) si Total Tyre Systems (sistem automat de monitorizare a presiunii anvelopelor si instrument de raportare), toate acestea sustinand posesorii de flote in gestionarea eficienta a activitatii, prin mentinerea la minimum a costului/anvelopa/km.
 

05.01.2017 / Trafic Media

De ce sunt necesare anvelopele de iarna? Cand ar trebui montate? Ce anvelope respecta diversele cerinte si reglementari? Pot fi resapate si recanelate? Acestea sunt unele din cele mai importante intrebari pe care si le pun operatorii de flote si pentru care Goodyear are un raspuns.

O flota poate sa isi calculeze usor un cost suplimentar de 500 de euro pe zi daca un camion ramane blocat si, din moment ce multe tari din Europa au reglementari privind anvelopele de iarna, setul nepotrivit poate inseamna si o amenda sau retragerea vehiculului din circulatie pana la echiparea corespunzatoare.
 

05.01.2017 / Trafic Media

Marangoni a sarbatorit recent aniversarea a 40 de ani de la debutul productiei industriale a RINGTREAD, care a revolutionat procesul de resapare a anvelopelor. Prima anvelopa resapata cu tehnologie RINGTREAD a fost produsa in Romania in martie 2005 de catre divizia de anvelope a Cefin, care a devenit acum Bedelco, cunoscuta de companiile de transport de pe plan local sub brandul PneuMaxx.
In mai 1976, Marangoni si-a inaugurat prima fabrica de inele in Ferentino (Italia).
 

05.01.2017 / Beatrice Zavoeanu

In conditiile in care testele atrag atentia ca o reducere cu 20% a presiunii din anvelope scade durata de viata a acestora cu peste 25%, in acelasi timp aducand si o crestere a consumului de combustibil cu 5%, solutia americana de etansare Ultra-Seal isi va gasi cu usurinta locul si pe piata europeana. Cei 2 l de lichid/anvelopa, cu rol de a proteja si repara din interior spre exterior taierile sau intepaturile de pana la 12 mm, ii asigura soferului un plus de siguranta, dar si continuitate in utilizarea vehiculului, fara timpi de imobilizare sau intarzieri. Cel putin asa sustin oficialii DSV, dupa ce compania a testat solutia aproape un an, pe 500 de remorci noi fara Ultra-Seal, comparativ cu 500 de unitati cu Ultra-Seal, in toata Europa, iar rezultatele au aratat ca problemele cu intepaturile s-au redus cu 66% iar incidentele precum penele, cu 60%.
 

04.05.2015 / Trafic Media

La inceputul lui aprilie Apollo Tyres a pus piatra de temelie pentru prima sa fabrica Greenfield din Europa, in Gyöngyöshalász, Ungaria. Activitatea va incepe in prima parte a lui 2017 si vor fi produse atat anvelope Apollo, cat si Vredestein, care vor fi distribuite in toata Europa. Asa cum a afirmat Onkar S Kanwar, presedintele Apollo Tyres Ltd, acest moment este unul de cotitura pentru companie, mai ales ca pana acum cativa ani nu era prezenta in Europa, iar acum este pe cale de a avea doua puncte de productie.
 



Page 1 of 19