TRANZIT

07.12.2017 / Petronela Badescu

In cadrul celei de-a patra editii a Conferintei Anuale a Transportatorilor Express de Marfuri din Romania, organizate de Kefren Expres si Euromaidec Touring, s-a vorbit atat despre noile reglementari comunitare care afecteaza si firmele cu vehicule de pana la 3,5 t, despre licentiere, cu argumente pro si contra, si despre criza de soferi bine pregatiti, cat si despre oportunitatile mari de dezvoltare din domeniu, datorate in special cresterii numarului de produse cumparate online. Capul de afis l-a tinut si de aceasta data discutia dintre managerii prezenti in sala si doi reprezentanti ai soferilor care fac transport express, dar Zsolt Gogucz, directorul general Kefren, a tinut sa sublinieze ca nu va mai organiza in alti ani o dezbatere pe aceeasi tema daca nici de data aceasta nu se clarifica foarte bine ce asteptari au soferii de la patroni si ce standard de pregatire si conduita pot oferi in schimb.
 

07.12.2017 / Ion Matei

La sfarsitul lui septembrie, Renault Trucks, in cooperare cu echipa de raliu MKR Technology, a organizat pentru al treilea an consecutiv „Renault Trucks & MKR Adventure Days”. Evenimentul, menit sa ofere clientilor si jurnalistilor posibilitatea de a se familiariza cu conditiile de operare a camioanelor care participa la Dakar, a adunat anul acesta peste 750 de clienti din 23 de tari europene si nord-africane. MKR a oferit inca o data informatii despre modificarile aduse de echipele de raliu camioanelor de serie pentru a spori puterea, robustetea si viteza.
 

07.12.2017 / Petronela Badescu

La patru luni de la intrarea pe piata vehiculelor municipale din Romania, Ford Trucks livreaza o noua serie de 10 autogunoiere compactoare catre Mud Recycling si depaseste 35 de astfel de modele specializate vandute catre sase mari companii de salubritate, fiind, asa cum declara reprezentantii Cefin, liderul pietei romanesti de profil Vehiculele Ford pentru uz municipal sunt echipate cu noul motor Ford Ecotorq, care se caracterizeaza prin consum redus de carburant, de aceea si costurile totale de operare sunt printre cele mai avantajoase. Cu alte cuvinte, asa cum promite Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks, unic importator si distribuitor Ford Trucks in Romania, „ne pastram angajamentul de a asigura operatorilor de vehicule municipale produse concepute special pentru a le depasi exigentele, si de a aduce astfel o reala valoare adaugata serviciilor lor”.
 

07.12.2017 / Beatrice Zavoeanu

Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC), parte a Daimler Trucks, a lansat in septembrie, la New York, Fuso eCanter, primul camion usor (clasa 4) complet electric fabricat in serie ce va fi livrat anul acesta catre clienti din SUA, Europa si Japonia. MFTBC planuieste ca in urmatorii doi ani sa furnizeze 500 de unitati din aceasta noua generatie prezentata in cadrul NACV de la Atlanta, productia la scara larga fiind programata sa inceapa in 2019. Primul partener comercial care va introduce in flota trei camioane eCanter este UPS.
 

07.12.2017 / Alexandru Ionescu

Global Truck & Bus Procurement LLC, recenta alianta strategica dintre producatorul nord-american Navistar si grupul german Volkswagen Truck & Bus, isi dovedeste eficienta inca din primele luni de existenta. Potrivit lui Troy Clarke, directorul executiv al companiei americane, echipa comuna din spatele noului joint venture lucreaza foarte bine si a interactionat deja cu peste 250 de furnizori actuali sau noi, iar pana la finalul lui septembrie deja a finalizat 40 de contracte comune de achizitii. Prin intermediul noii aliante, cele doua companii estimeaza ca vor economisi 500 de milioane de dolari in primii cinci ani.
 

07.12.2017 / Trafic Media

Aceasta este opinia, bazata pe experienta, a lui Karl Thiel, directorul general Heinz Kolbe KG Spedition, o firma din sud-vestul Germaniei care face transport intern si inter­national de alimente, bauturi si bobine de hartie de aproape 60 de ani si foloseste semiremorci Kögel din 1993. Compa­nia este preocupata de protectia mediului, si in special de utilizarea unor suprastructuri cat mai ecologice, iar pentru a avea emisii de CO2 si mai reduse decat in prezent a decis sa cumpere cinci noi vehicule Kögel alungite cu 1,3 m, care aduc si beneficii economice importante. De altfel, Kolbe avea deja din 2006 in flota una dintre cele 300 de Kögel Euro Trailer care au circulat cu aprobare speciala si reprezentantul sau se declara multumit ca ei sa i mai adauge cinci vehicule lungi, deoarece din experienta stie ca pretul mai mare de achizitie se amortizeaza foarte repede, iar beneficiile legate de economie si ecologie sunt evidente.
 

01.11.2017 / Trafic Media

Gandite initial, se pare, pentru a combate neregulile din agricultura si constructii, domenii in care in vestul Europei erau angajati lucratori estici in conditii realmente improprii, noile propuneri de reglementare a detasarii de personal si a salariului minim afecteaza - binevenit pentru puternicii Comunitatii, cata vreme flotele din est au devenit deranjant de vizibile pe soselele lor - si transporturile. Si astfel Europa comuna devine tot mai mult o Europa scindata, sindicatele, patronatele si asociatiile profesionale din est si din vest intrecandu-se in a aduce argumente in favoarea celor pe care ii reprezinta si in a face lobby, astfel incat reglementarile pe care urmeaza sa le voteze Parlamentul European sa le fie cat mai favorabile. Si nimeni nu pare a se multumi cu o cale de mijloc.
 

01.11.2017 / Petronela Badescu

Pe 19 septembrie au fost deschise in Ungaria 89 de puncte de cantarire dinamica automata a autovehiculelor, pe baza unui proiect pilot derulat de la inceputul anului in vestul tarii. Programul, care probabil este deschis autoritatilor din toate statele UE, nu doar estimeaza daca vehiculele ce trec prin fata camerelor de luat vederi au depasiri ale maselor maxime sau pe axe, ci poate consulta in timp real toate bazele de date referitoare la inmatriculari din tarile comunitare si recunoaste, pe baza numerelor de inmatriculare, de unde provin masinile.
 


Subcategorii



Page 7 of 297