TRANZIT

01.11.2017 / Beatrice Zavoeanu

„Europenizarea“ camioanelor americane continua, in cazul Cascadia, cu lansarea de modele cu cabine mai mici, mai aerodinamice si mai economice. Freightliner Trucks, divizie a Daimler Trucks America de Nord (DTNA), cu sediul in Portland, Oregon, a prezentat in cadrul expozitiei de vehicule comerciale de la Atlanta, Georgia (SUA), noul Cascadia, cel mai bine vandut camion pentru distante lungi din America de Nord, aflat acum la cea de-a 75-a aniversare. Alaturi de noile produse, Daimler a evidentiat si noile servicii menite sa creasca disponibilitatea camioanelor si sa scada costurile de exploatare.
 

01.11.2017 / Beatrice Zavoeanu

Daca Ford beneficiaza de reteaua extrem de extinsa la nivelul intregului continent si a putut penetra bine piata nord-americana cu Ford Transit, Mercedes-Benz se bucura de o imagine incontestabila si, dupa cativa ani de asamblare in Charleston, s-a decis sa construiasca aici si o fabrica noua, care sa asigure stocul necesar pentru toti dealerii de autoturisme Mercedes-Benz, care vor vinde si vanuri. Fabrica este pregatita sa treaca direct la productia noului Sprinter, ce va fi lansat si in Europa anul viitor.
 

01.11.2017 / Marilena Matei

Pentru a simti piata de vanuri din SUA, MB Vans North America a organizat pentru membrii juriului International Van of the Year o vizita la unul dintre cei mai importanti dealeri de autoturisme purtand steaua in trei colturi.
Manageriata de un fost vanzator de autoturisme MB in SUA, firma vinde in prezent cateva sute de vanuri MB pe an, neavand posibilitatea de a obtine de la producator atatea modele pe cat ar putea vinde, dupa cum ne-a declarat managerul companiei.
 

01.11.2017 / Trafic Media

… si astfel si-a sporit cu 14% cifra de afaceri, care a depasit doua miliarde de euro. In total a fost vorba de 57.982 de unitati produse si de peste 61.000 de unitati comandate in anul financiar 2016/2017.
La aceste cifre s-a ajuns si datorita investitiilor majore din ultimul timp in active - 48,1 milioane de euro - investitii necesare pentru transformarea fabricii din Berlin intr-una pentru caroserii de vanuri de 3,5-6 t, cu o capacitate de 7.500 de kituri pe an, si pentru punerea bazelor fabricii Multi Production din Turcia.
 

01.11.2017 / Alexandru Ionescu

Condusul autonom, conectivitatea vehiculelor si dezvoltarea unor alternative de transport cat mai putin poluante! Acestea sunt cele trei directii de dezvoltare pe care se concentreaza gigantul german Volkswagen Truck&Bus, grup ce include brandurile MAN, Scania, Volkswagen Vehicule Comerciale, Volkswagen Truck&Bus Brazila si Rio. Prin intermediul CEO-ului sau, Andreas Renschler, dar si al celorlalti directori executivi din cadrul marcilor prezente in grup, Volkswagen si-a prezentat planurile pe termen lung in ceea ce priveste conturarea viitorului transporturilor in cadrul „Innovation Day Summit“, eveniment care a avut loc la inceputul lunii in Hamburg.
 

01.11.2017 / Petronela Badescu

La inceputul lunii trecute, divizia de Vehicule Rulate a Cefin Trucks a organizat Camion Fest, un targ de camioane rulate devenit deja traditional in fiecare toamna si primavara, care si-a asteptat vizitatorii cu mai mult de 200 de autotractoare, semiremorci, basculante, betoniere si utilaje de constructii, cu o gama variata de Camioane Premium, cu servicii avantajoase de finantare sau cu oferte speciale si reduceri de pana la 5.000 de euro. Totul intr-o atmosfera campeneasca, trimitand la ideea de rodnicie. In ciuda ploii din a doua zi a evenimentului, numarul vizitatorilor a ajuns la 120, cativa dintre ei batand palma chiar pe loc pentru a achizitiona doua autotractoare Iveco Stralis si un DAF, o semiremorca si o autobetoniera Volvo.
 

02.10.2017 / Trafic Media

In prezent, utilizarea infrastructurii rutiere se taxeaza pentru vehiculele comerciale de peste 3,5 t. Propunerea CE este de a taxa toate categoriile de vehicule inclusiv in functie de perioada de timp petrecuta intr-un anumit stat. Diferentierea in functie de clasa de poluare este invechita, pentru ca cele mai multe vehicule corespund clasei de poluare Euro 6. Aceasta va fi redusa treptat, pana in 2021, si se va introduce un nou sistem de calcul, in functie de emisiile de CO2.
 

29.09.2017 / Cristiana Sandulescu

Transporturile au ramas printre putinele domenii in care Romania este competitiva la nivel european, cifra de afaceri inregistrata pe acest segment in 2016 fiind de nu mai putin de 8,6 miliarde de euro. Lucrurile s-ar putea schimba dramatic insa in urmatorii ani, daca CE va reusi sa isi duca la bun sfarsit planul „diabolic“ de ingradire a transporturilor, prin supra-reglementare si birocratizare, asa cum se propune in proiectul de modificare a Pachetului Rutier si a directivei privind detasarea transnationala.
 


Subcategorii



Page 10 of 297