Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Eficientizarea, unul dintre beneficiile recesiunii economice

Desi si-a inceput activitatea la Bucuresti, filiala romaneasca a cargo-partner Expeditii a ajuns in timp sa se bazeze destul de mult pe biroul din Timisoara, unde opereaza 12.000 m2 de depozit clasa A, majoritatea pentru clienti din automotive. Hub-ul din Timisoara coordoneaza, de asemenea, liniile de grupaje rutiere venite din Austria, Ungaria, Olanda si Bulgaria. Fiind aproape de granita, toate grupajele ajung la Timisoara, iar ulterior sunt incarcate si distribuite in toata tara. Timisoara este si va ramane un punct strategic pentru -dezvoltarea cargo-partner in Romania. Am discutat cu Cosmin Bradea, national product manager logistics cargo-partner Expeditii, despre modul in care compania austriaca a reusit sa traverseze perioada crizei in Romania si perspectivele de dezvoltare.


Logistica: Pe ce segmente de activitate este cargo-partner Expeditii puternica?
Cosmin Bradea: In continuare, suntem printre putinele companii cu o vasta experienta in furnizarea de solutii logistice pentru segmentul automotive. Acest lucru se datoreaza atat experientei managementului pe acest segment, flexibilitatii, diversificarii gamei de servicii, cat si nivelului ridicat de performanta a fiecarui angajat.
In Timisoara operam in doua locatii. Activitatile de depozitare, sortare, picking, packing, co-packing, line-feeding si cross-docking se desfasoara in trei schimburi. Depozitul din Freidorf Logistic Park are 6.000 m2, o inaltime utila de 10 m si 12 rampe mobile de incarcare, iar cel din Eurorent Airport Park are tot 6.000 m2, dar 9 m inaltime utila si 10 rampe de incarcare.
Aceleasi activitati le desfasuram si in Bucuresti, in depozitul de 8.000 m2 din Prologis Park.Toate depozitele in care ne desfasuram activitatea sunt de clasa A, dotate cu rafturi modulare, sprinklere, detectoare de fum, acces control, CCTV si paza permanenta. Gestiunea stocurilor este asigurata de WMS, interfatat cu pagina web a companiei, care permite clientilor din orice locatie sa-si vizualizeze on-line stocurile din depozite si sa plaseze o comanda catre clientii finali sau catre liniile de productie. Clientii pot exporta din sistem rapoarte de stocuri si miscari ale marfurilor. Toate operatiunile au valoare adaugata si beneficiaza de expertiza cargo-partner.
Pentru transportul aerian, compania are console proprii in Hong Kong, Shanghai, Taipei, Seul, dar si pe alte rute, iar hub-urile folosite din Europa sunt in VIE (HQ) si Frankfurt. In transportul maritim asiguram solutii specializate atat pe partea de servicii LCL, cat si pentru cele de FCL, avand ca porturi de destinatie, in Europa in special, Hamburg, Koper si Constanta, unde suntem reprezentati prin birouri proprii.
Si transportul aerian si maritim este, de asemenea, deservit de biroul din Timisoara.
Pe scurt, asiguram intreaga gama de servicii logistice si transport pentru a fi cat mai aproape de cerintele clientilor nostri, urmand aceeasi tendinta cu dezvoltarea si realitatile pietei din acest domeniu.

Articole similare

Ad