CAMIOANE

27.02.2017 / Marilena Matei

Volvo FH Performance Edition a fost prezentat in premiera la IAA Hanovra in septembrie 2016, una dintre temele principale atacate de producatorul suedez fiind economia de combustibil. Datorita aspectului special, purtand drapelul Suediei pe partile laterale ale cabinei, modelul a facut furori printre iubitorii de Volvo, multi dorind sa-l aiba in flota, cu atat mai mult cu cat aceasta editie speciala este echipata cu ultimele noutati tehnologice Volvo - noul motor, schimbatorul I Shift Dual Clutch, Volvo Dynamic Steering etc. - toate cu impact asupra imbunatatirii eficientei consumului. Am avut privilegiul de a conduce in premiera, luna trecuta, pentru cateva sute de kilometri, exemplarul demo comandat de Volvo Romania pentru a fi testat si de catre clientii romani.
 

26.08.2016 / Marilena Matei

Scania a lansat pe 23 august, la Paris, noua generatie de camioane grele la care lucreaza de aproape sapte ani. Acestea impresioneaza prin design, linia aproape plata in partea din fata a cabinei fiind contrabalansata de liniile curbe ale partilor laterale, ale usilor laterale, geamurilor si chiar ale oglinzilor retrovizoare. Stalpii de rezistenta subtiri si parbrizul drept sugereaza intoarcerea la simplitate si, in acelasi timp, la functionalitate, oferind o vizibilitate excelenta. Schimbarile de design care cresc confortul la bord sunt insotite de motorizari noi, exclusiv pe SCR, mai economice, si de o cutie de viteza revizuita, pentru performante mai bune si consum mai mic.
 

26.08.2016 / Marilena Matei

Dupa cativa ani de „bajbaiala”, noua strategie a MAN, prezentata de noul CEO, Joachim Drees, pare ca incepe sa lucreze si producatorul bavarez este gata sa isi recastige locul pierdut in preferinta clientilor de camioane grele. Dupa restructurarea unitatilor de productie si reducerea personalului cu circa 1.000 de salariati, MAN Truck & Bus nu numai ca raporteaza cresteri ale profitului, dar comunica si primele rezultate ale cooperarii intermarci din cadrul Grupului Volkswagen: camioanele MAN folosesc noi cutii de viteze dezvoltate impreuna cu Scania, din 2017 va avea in portofoliu si un van de 3,5-5 t produs de Volkswagen pe platforma noului Crafter (care se va vinde sub numele MAN TGE si va avea un design diferit de VW Crafter) si si-a modernizat linia de productie de axe nu numai pentru toti producatorii din cadrul grupului, dar si pentru alti producatori, un exemplu in acest sens fiind Daimler, care cumpara de la MAN componente pentru axa motoare.
 

26.08.2016 / Trafic Media

Dupa ce la Bauma MAN a prezentat in aprilie o noua axa hipoida tandem mai usoara, cu o sarcina utila de 11,5 t, foarte potrivita pentru domenii sensibile la greutate, precum autobetonierele, lansarea gamei TG reinnoite a inclus si o vizita a fabricii de axe MAN din München. Aceasta dateaza din 1955, in prezent fiind produse anual 90.000-110.000 de axe cu circa 650 de angajati, atat pentru toate fabricile MAN, cat si pentru alti clienti, precum Mercedes-Benz, Van Hool, Temsa si New Flyer. Nivelul de automatizare este in continua crestere, MAN facand investitii permanente pentru cresterea productivitatii si a calitatii.
 

26.08.2016 / Marilena Matei

Dupa succesul inregistrat cu autobuzele pe gaz, Iveco este primul producator de camioane grele ce dezvolta un model care merge exclusiv pe gaz, Stralis NP, cu motor de 400 CP, cu o autonomie de 1.500 km. Mai mult decat atat, Stralis NP este si singurul camion pe gaz echipat standard cu cutie de viteze automatizata, majoritatea vehiculelor pe gaz folosind pana acum cutii complet automate. Cu ocazia unui test drive desfasurat in Olanda, tara care are cea mai densa retea de alimentare cu gaz natural, construita chiar de dealerul Iveco de acolo, am constatat cu surprindere ca noul motor FPT pe gaz are un comportament similar cu cel diesel, oferind chiar si confortul schimbului automatizat al vitezelor.
 

26.08.2016 / Alexandru Ionescu

Mercedes-Benz Trucks face un pas in viitor si ofera primul camion electric din lume cu o masa maxima admisa de pana la 26 t. Prototipul se numeste Urban eTruck si a fost prezentat la finalul lui iulie, la Stuttgart, in cadrul Daimler eTrucks Campus, alaturi de fratele mai mic Fuso Canter E-Cell, care a efectuat cu succes teste de peste 50.000 km in conditii reale in flotele unor clienti din Portugalia, iar acum se afla in teste in Germania. Noul camion revolutionar va fi disponibil dupa 2020.
 

29.07.2016 / Marilena Matei

Chiar daca noua generatie Renault Trucks T a fost promovata de Grupul Volvo mai ales ca una eficienta, care aduce valoare proprietarilor de flote, combinatia motorului de 12 l, cu putere maxima de 520 CP, cu o cabina Maxispace, cu podea plata, o cutie de viteze eficienta, suspensie full pneumatica si sisteme de optimizare a consumului de combustibil ofera o noua experienta clientilor Renault Trucks, iar francezii au tinut sa arate presei de specialitate acest lucru.
 

27.06.2016 / Marilena Matei

XP (Extra Performance) este noul indicativ primit de Iveco Stralis, dupa reinnoirea consistenta a lantului cinematic (motor, transmisie, axa spate) si introducerea unor functii in lipsa carora nu mai poti vinde astazi camioane de cursa lunga: sistem predictiv de schimb al treptelor de viteza (Hi-Cruise), cu ECOROLL si sistem de presetare a limitelor minime si maxime de viteza, sisteme auxiliare (compresor, pompa de apa, alternator etc.) inteligente, completate de servicii de coaching si management al consumului de combustibil al flotelor, precum si de Uptime, un serviciu after-sales care le asigura clientilor returnarea oricarui autovehicul inapoi la treaba in 24 h.
 


Subcategorii



Page 1 of 17