Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanzari in crestere cu 8% pentru CEI in Romania

Anul trecut reprezentantii CEI au raportat vanzari in crestere cu circa 8% pentru piesele de camioane produse in Italia, langa Bologna, intr-o zona cu renume in sectorul automotive, unde isi au sediul Ferrari, Lamborghi­ni si Ducati. Cu o traditie de aproape 50 de ani in productia de componente auto, CEI s-a facut cunoscut mai ales pentru piesele pentru cutii de viteze si diferentiale ZF (care echipeaza Iveco, MAN, DAF si, mai nou, Ford Otosan), dar si pentru Mercedes-Benz, Scania, Volvo si Renault Trucks.
 

In acest moment in portofoliul CEI se gasesc peste 6.000 de repere pe care le comercializeaza in peste 80 de tari din intreaga lume. In general produsele CEI se adreseaza camioanelor cu o vechime de la trei la cinci ani, insa poate oferi si piese pentru camioane mai vechi.
„Producem piese pentru sectorul aftermarket, permitand astfel clientilor nostri sa scada considerabil costurile de reparatii. Iar calitatea produselor noastre este identica cu cea a produsului original, acest lucru fiind certificat atat de catre sistemele de calitate TUV, cat mai ales de experienta noas­tra de 49 de ani de activitate pe piata. Fara o atentie deosebita la calitate nicio companie nu ar rezista atat de mult timp pe piata”, a declarat Sorin Simon, reprezentantul de van­zari CEI pentru piata romaneasca. „Producand un produs alternativ, sun­tem obligati sa construim un produs exact la fel cu produsul original ca dimensiuni, material si calitate, astfel ca este dificil sa venim cu ino­vatii tehnologice. Cu toate acestea, in unele cazuri tehnicienii nostri au reusit sa modifice si sa imbuna­ta­teasca proiectele pieselor originale. Insa la nivel de productie inovatiile tehnologice prezente pe piata ne obliga la investitii semnificative, dar absolut necesare pentru a avea intotdeauna un produs de mare calitate, la un pret rezonabil.”
CEI este prezenta in Romania incepand cu 2004, avand ca parteneri fie marii distribuitori transnationali, fie mai ales distribuitorii locali. CEI nu vinde direct catre clienti finali, ci doar prin distribuitori. Acestia sunt foarte bine pregatiti tehnic, dupa cum apreciaza reprezentantul CEI, insa, in caz de necesitate, producatorul italian poate oferi celor interesati con­sul­tanta, atat din punct de vedere teh­nic, cat si comercial.
„Principalul avantaj al produselor noastre este calitatea extrema, peste 25% dintre angajatii companiei fiind dedicati controlului procesului de productie etapa cu etapa. In plus, avem o disponibilitate foarte buna, peste 95% din produse regasindu-se permanent pe stoc, astfel incat clientii nostri au siguranta ca in cazul unei comenzi vor gasi ce doresc”, a mai spus Sorin Simon.

Articole similare