Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Jos palaria in fata „ambasadorilor“ firmelor de transport, dar si a sotiilor lor!

Intalnirea deja traditionala de la inceput de an a angajatilor Logistic E. van Wijk Romania a constituit cadrul festiv in care au fost inmanate, de catre Ad van Wijk, proprietarul grupului, diplome si medalii oferite de catre IRU unei selectii de unsprezece soferi de transport international din cadrul companiei, drept recunoastere a intregii lor activitati in acest domeniu. Cu aceasta ocazie, au fost adresate multumiri nu numai celor apreciati de Ad van Wijk drept „ambasadori” ai companiei, ci si sotiilor acestora, prezente in numar mare la eveniment, pentru intelegerea si rabdarea cu care isi sustin partenerii de viata in aceasta activitate tributara, care ii tine multa vreme departe de familie.


Diplomele de onoare ale IRU se decerneaza anual, ca o recunoastere internationala pentru soferii cu o vechime mai mare de 20 de ani, angajati de cel putin cinci ani in aceeasi companie, cu cel putin un milion de kilometri parcursi pe rute nationale si internationale, fara accidente grave cauzate din vina lor si fara incalcari grave ale legilor.

Soferii, cartea de vizita a companiei
Anul acesta, 33% dintre soferii premiati in Romania sunt angajati ai Logistic E. van Wijk. Astfel, cei 11 soferi de transport international – Chiorean Mihai, Fantea Dorinel, Gaciu Petru, Goron Marius, Muresan Marius, Olosutean Florin, Rus Vasile, Suciu Eugen, Trif Dumitru, Trif Vasile si Pop Radu – au fost apreciati, in cadru festiv, pentru parcurgerea unei medii de 3,2 milioane de kilometri, cumulata in peste 60.000 de ore de condus. De asemenea, Ad van Wijk, in compania reprezentantilor ARTRI, care au facut nominalizarile catre IRU, le-a inmanat celor 11 „alesi” diplome si medalii, atat in aplauzele colegilor lor, cat si ale sotiilor, felicitate la randul lor pentru rabdarea de a se ocupa singure de familii si pentru sprijinul oferit sotilor in obtinerea acestor performante. „Stiu ca nu este usor pentru nimeni, de aceea nici nu va consider doar soferi, ci adevarati ambasadori”, li s-a adresat Ad van Wijk celor 140 de soferi prezenti la eveniment, amintindu-i cu acest prilej si pe ceilalti 90 aflati la acel moment „pe sosea”, la datorie. Soferii E. van Wijk constituie una din componentele principale ale businessului companiei, cred reprezentantii acesteia. „Compania are o multime de clienti, insa fiecarui «ambasador» ii revine doar unul singur”, a spus Ad van Wijk, care a explicat investitiile importante in pregatirea soferilor, in special pentru orientarea activitatii catre obtinerea unor performante cat mai bune, pe fondul unor economii cat mai mari de cost.
In urmatoarea perioada, numarul soferilor angajati de Logistic E. van Wijk este preconizat sa creasca cu inca 30-35, in special pentru ca parcul va fi extins prin achizitionarea a 20 de vehicule, dar si pentru ca aproape 10% sunt inlocuiti anual, fie pentru ca nu corespund standardelor companiei, fie pentru ca cei mai vechi, dupa milioane de kilometri parcursi in ani buni de transport international care i-au tinut departe de casa, ajung sa-si schimbe prioritatile, dorind sa stea mai mult langa familiile lor.

Companiile vestice cauta soferi instruiti
Investitiile in instruirea conducatorilor auto se fac in mod sustinut si continuu in cadrul EVW, cunoscandu-se faptul ca orice companie estica, ce poate oferi servicii bune si preturi mai mici, va fi una dintre alegerile preferate ale celor vestice, in incheierea parteneriatelor de transport. „Insa piata aceasta este destinata companiilor profesioniste, in care soferii trebuie sa fie instruiti si sa vorbeasca limbi straine”, a precizat Ad van Wijk, completand: „avem insa si clienti care cer in mod expres sa nu le trimiti romani, numai ca in acest caz vor trebui sa plateasca mai mult”. 
Chiar si asa, in opinia actionarului majoritar al companiei, piata de transport vestica devine atractiva pentru companiile romanesti numai pe distante mai mari de 400 km. In celelalte situatii firmele locale sunt in mod clar preferate. „Piata autohtona trebuie orientata catre distantele lungi de transport. Astfel, chiar daca un client nu accepta un camion romanesc, exista posibilitatea de a incarca marfa in remorca detinuta de E. van Wijk din Olanda, iar dupa colectarea si a altor partide de marfa, tot din Olanda, care sa completeze vehiculul, pentru distante lungi se poate apela la un camion romanesc”, a precizat Ad van Wijk, subliniind si faptul ca, in special in acest sens, vede o serie de oportunitati in 2012 in Romania.

Articole similare