Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

GEFCO, pe piata industriei aeronautice

GEFCO Romania a realizat la sfarsitul anului trecut un transport special de utilaje industriale produse de compania romaneasca World Machinery Works din Bacau pentru un jucator important din industria aeronautica localizat in apropiere de Paris. Livrarea, realizata impreuna cu casa de expeditii specializata in transporturi agabaritice Pa&Co, marcheaza intrarea GEFCO Romania pe piata industriei aeronautice.

 
Avand in vedere valoarea mare a incarcaturii, GEFCO a oferit si serviciu de escorta si, potrivit lui Tolga Oran, directorul de marketing si vanzari al companiei, beneficiarul a raportat ca nu s-a produs niciun incident in timpul acestui transport special. „Dificultatea a fost reprezentata de dimensiunea foarte mare a produselor, astfel ca a fost nevoie sa utilizam niste camioane speciale, pastrand in acelasi timp standardele serviciilor noastre si asigurand o grija maxima pentru acest sector high tech. Operatiunea a fost un succes, iar dupa efectuarea transportului am primit de la clientul final confirmarea de zero incidente aparute in timpul livrarii“, a declarat reprezentantul GEFCO.
Incarcatura a avut peste 200 t si a fost transportata de la Bacau la Paris in cinci camioane de mare gabarit si sapte standard. Cele cinci camioane care au transportat piesele agabaritice au fost organizate pentru GEFCO de casa de expeditii Pa&Co, care a asigurat si insotirea cu vehicule autorizate pana la vama Bors, de unde transportul a fost preluat de Hödlmayr, unul din partenerii firmei romanesti, cu care aceasta colaboreaza pentru tarile din vestul Europei. Piesa mai mare a cantarit 27 t si a avut o latime de 3,4 m, motiv pentru care a fost necesara insotirea. Pa&Co este cea mai mare firma de insotire pentru transporturi agabaritice din Romania, avand in total 19 masini autorizate in acest moment. Piesa principala a fost transportata cu un trailer extensibil special pentru transporturi agabaritice, iar pentru celelalte patru componente mai mici, dar cu dimensiuni agabaritice pe latime, s-au folosit platforme deschise. Celelalte sapte camioane standard au fost organizate de Gefco, acestea ajungand la destinatie in patru zile, in timp ce camioanele agabaritice au inregistrat un timp de tranzit de noua zile.
„Avem o linie de business care se ocupa doar de studierea posibilitatilor de colaborare pe segmentul aeronauticii si high-tech si acesta se afla acum in curs de dezvoltare in strategia GEFCO. Noi folosim subcontractori pentru toate tipurile de transport, iar acest lucru este una din specializarile noastre. Avem subcontractor in Romania pentru ca noi deservim, de asemenea, segmentul agriculturii, pentru transportul tractoarelor si al altor echipamente“, a declarat reprezentantul GEFCO, care a adaugat ca relatia de colaborare cu casa de expeditii are o vechime de aproape trei ani, timp in care companiile au efectuat impreuna mai multe transporturi agabaritice, dar de o amploare mai mica. Potrivit lui Tolga Oran, GEFCO discuta cu acest furnizor in vederea unor transporturi viitoare. „Cel mai probabil, vom continua colaborarea. Dar, pentru moment, nu avem ceva finalizat.“
Intre timp, din cauza conditiilor meteo nefavorabile, transportatorii specializati pe segmentul agabaritic se confrunta cu o perioada mai dificila, dat fiind faptul ca astfel de transporturi nu sunt permise atata vreme cat strazile sunt acoperite cu zapada. Astfel ca acestia nu pot decat sa astepte, avand transporturile in vami sau pe unde au fost prinsi de vremea rea.              

Articole similare