DAF

01.07.2014 / Marilena Matei

Plecand de la faptul ca o treime din piata de camioane este detinuta de vehiculele specializate (masini de distributie marfa generala, cu temperatura controlata, lichide, materiale pulverulente, materiale de constructii etc.), DAF a decis sa acorde o atentie mai mare segmentului rigidelor, pe care are in acest moment o cota de piata mai modesta fata de segmentul autotractoarelor, unde este lider european de doi ani. Pentru a deveni preferatul clientilor sai pe acest segment, DAF propune pentru noile CF si LF o multime de posibilitati de configurare a axelor, suspensiei si cabinelor, astfel incat sa raspunda tuturor nevoilor clientilor din cele mai diverse aplicatii.
 

30.05.2014 / Cristiana Sandulescu
Odata cu inaugurarea noului sediu din Brasov, EVW Holding a organizat un road-show pentru clientii din zona, care au putut testa mai multe modele DAF, pentru diferite aplicatii. Este vorba de XF 510 FT, destinat transporturilor pe distante lungi si speciale, CF 440 FT, recomandat deopotriva pentru distante lungi si pentru distributie si constructii, CF 460 FAD si CF 370 FAR, pentru aplicatii diverse in sectorul constructiilor si agricultura, precum si LF 220 FA, ideal in serviciile municipale, distributie si constructii.

Dupa ce in ziua inaugurarii noului sediu de la Brasov a plouat cu galeata, in dimineata road-show-ului soarele a ignorat prognozele specialistilor si a tinut cu echipa DAF, astfel ca vremea insorita a scos multi clienti la o plimbare cu camionul. Traseele de test disponibile - cativa kilometri spre Targu Mures si inapoi si/sau in sens opus pe drumul de centura al Brasovului - au fost edificatoare pentru observarea confortului soferului in cabina, ergonomia dispunerii comenzilor, utilitatea pa­noului de bord si a informatiilor disponibile cu privire la parametrii de drum si consum, precum si vizibilitatea de jur imprejurul vehiculului.
29.03.2013 / Petronela Badescu

La jumatatea lunii trecute, la locatia sa din Eindhoven, DAF Trucks a lansat noul propulsor Paccar MX-11 Euro 6 si cu aceasta ocazie EVW Holding, unicul centru autorizat de vanzari si service DAF in Romania, a organizat vizite la fabrica de motoare si la centrul ultramodern de testare ale producatorului. Am avut astfel posibilitatea de a vedea „drumul“ parcurs de un propulsor din stadiul de intentie - ingloband cerintele legislative referitoare la emisiile de particule, noxe si zgomot, dar si solicitarile clientilor legate de consum, greutate, fiabilitate si costuri de intretinere - la cel de productie de serie, trecand prin etapa de teste de laborator si teste in conditii reale.
 

01.11.2013 / Ion Matei

Chiar daca a pierdut „la mustata” titlul de Camionul Anului 2014 in fata Volvo FH, noul DAF XF105 se bucura de o mare apreciere in randul transportatorilor, fiind deja vandut foarte bine in varianta Euro 5 in 2013. Dupa umplerea capacitatii de productie pana la sfarsitul anului pentru XF105 Euro 5, DAF a inceput campania de promovare a noilor generatii de distributie - CF si LF - care se vor produce numai cu motorizare Euro 6.
 

31.01.2013 / Marilena Matei

La sfarsitul lui noiembrie DAF a scos la rampa opt exemplare ale noului XF, aratat in premiera la IAA Hanovra, spre a fi testate de jurnalisti si clienti pe drumurile spectaculoase din Malaga. Noul XF impresioneaza cu cea mai mare cabina de pe piata, obtinuta gratie largirii cadrului sasiu si integrarii mai bune a elementelor aditionale Euro 6 in interiorul sasiului, si cu aerodinamica noilor elemente de caroserie, motorul economic MX-13, dezvoltat in colaborare cu Paccar, transmisia noua de la ZF, axele noi, suspensiile si directia noua.

29.04.2013 / Petronela Badescu

DAF a lansat la Salonul de Autovehicule Comerciale de la Birmingham noile LF (pentru distributie, cu masa totala maxima autorizata de 7,5-19 t) si CF (pentru diverse aplicatii de transport, de la regional la activitati dificile in santier, cu greutate totala de peste 18 t sau de peste 44 t in combinatii), ambele cu aerodinamica imbunatatita, sasiu, tren de rulare si design interior/exterior noi, asemanatoare celor ale recent lansatului XF, si cu propulsoare Paccar Euro 6 de 150-510 CP. CF cu motor MX-13 va intra in productia de serie in iunie, CF cu motor MX-11, in toamna, pentru ca la inceputul anului viitor gama sa fie completata printr-o versiune cu motor PX-7. Iar productia noului LF va incepe in ultimul trimestru al lui 2013.