Camioane

27.02.2017 / Marilena Matei

Volvo FH Performance Edition a fost prezentat in premiera la IAA Hanovra in septembrie 2016, una dintre temele principale atacate de producatorul suedez fiind economia de combustibil. Datorita aspectului special, purtand drapelul Suediei pe partile laterale ale cabinei, modelul a facut furori printre iubitorii de Volvo, multi dorind sa-l aiba in flota, cu atat mai mult cu cat aceasta editie speciala este echipata cu ultimele noutati tehnologice Volvo - noul motor, schimbatorul I Shift Dual Clutch, Volvo Dynamic Steering etc. - toate cu impact asupra imbunatatirii eficientei consumului. Am avut privilegiul de a conduce in premiera, luna trecuta, pentru cateva sute de kilometri, exemplarul demo comandat de Volvo Romania pentru a fi testat si de catre clientii romani.
 

26.08.2016 / Marilena Matei

Dupa succesul inregistrat cu autobuzele pe gaz, Iveco este primul producator de camioane grele ce dezvolta un model care merge exclusiv pe gaz, Stralis NP, cu motor de 400 CP, cu o autonomie de 1.500 km. Mai mult decat atat, Stralis NP este si singurul camion pe gaz echipat standard cu cutie de viteze automatizata, majoritatea vehiculelor pe gaz folosind pana acum cutii complet automate. Cu ocazia unui test drive desfasurat in Olanda, tara care are cea mai densa retea de alimentare cu gaz natural, construita chiar de dealerul Iveco de acolo, am constatat cu surprindere ca noul motor FPT pe gaz are un comportament similar cu cel diesel, oferind chiar si confortul schimbului automatizat al vitezelor.
 

27.06.2016 / Marilena Matei

XP (Extra Performance) este noul indicativ primit de Iveco Stralis, dupa reinnoirea consistenta a lantului cinematic (motor, transmisie, axa spate) si introducerea unor functii in lipsa carora nu mai poti vinde astazi camioane de cursa lunga: sistem predictiv de schimb al treptelor de viteza (Hi-Cruise), cu ECOROLL si sistem de presetare a limitelor minime si maxime de viteza, sisteme auxiliare (compresor, pompa de apa, alternator etc.) inteligente, completate de servicii de coaching si management al consumului de combustibil al flotelor, precum si de Uptime, un serviciu after-sales care le asigura clientilor returnarea oricarui autovehicul inapoi la treaba in 24 h.
 

26.08.2016 / Alexandru Ionescu

Mercedes-Benz Trucks face un pas in viitor si ofera primul camion electric din lume cu o masa maxima admisa de pana la 26 t. Prototipul se numeste Urban eTruck si a fost prezentat la finalul lui iulie, la Stuttgart, in cadrul Daimler eTrucks Campus, alaturi de fratele mai mic Fuso Canter E-Cell, care a efectuat cu succes teste de peste 50.000 km in conditii reale in flotele unor clienti din Portugalia, iar acum se afla in teste in Germania. Noul camion revolutionar va fi disponibil dupa 2020.
 

31.05.2016 / Ion Matei

Dupa cativa ani linistiti pe piata europeana de constructii, 2016 vine cu lansari in forta de camioane specializate pe segmentul greu, asta si datorita nevoii producatorilor de a se prezenta cu cat mai multe noutati in fata clientilor la Bauma. Volvo Trucks a organizat, in paralel, pentru clientii din centrul si estul Europei, un eveniment dinamic la Praga, unde a prezentat o multime de noutati pentru domeniul constructiilor: FL 4x4, sistemul de control automat al tractiunii, puntea fata motoare in combinatie cu suspensie pneumatica pe axa spate, cresterea sarcinii de incarcare pe puntea fata, suspensia pneumatica spate pentru puntea dubla fata, directia dinamica pentru punti duble fata (8x4), vehiculele cu cinci axe direct din fabrica, tridem, EBS in combinatie cu frane pe tambur, pompele hidraulice cu ambreiaj, barele de protectie pentru transporturi grele s.a. Testul de la Praga a permis si conducerea, in premiera, a camioanelor Volvo cu I-Shift cu trepte de putere.
 

29.07.2016 / Marilena Matei

Chiar daca noua generatie Renault Trucks T a fost promovata de Grupul Volvo mai ales ca una eficienta, care aduce valoare proprietarilor de flote, combinatia motorului de 12 l, cu putere maxima de 520 CP, cu o cabina Maxispace, cu podea plata, o cutie de viteze eficienta, suspensie full pneumatica si sisteme de optimizare a consumului de combustibil ofera o noua experienta clientilor Renault Trucks, iar francezii au tinut sa arate presei de specialitate acest lucru.
 

31.03.2016 / Marilena Matei

Dupa ce a experimentat camioanele autonome atat in SUA, cat si in Germania, Daimler Trucks a inregistrat un nou record luna trecuta prin conectarea a trei camioane autonome prin WiFi, care au circulat in coloana la distanta de numai 15 m intre ele. Demonstratia a avut loc pe o autostrada de langa Düsseldorf, cu numai doua luni inainte de testul organizat de Olanda, care permite in premiera circulatia convoaielor de camioane autonome intre tari. Gratie sistemului Highway Pilot pentru conducere autonoma, cele trei camioane creeaza un ansamblu optimizat din punct de vedere aerodinamic care ruleaza complet automat. Acest lucru are ca efect un consum de combustibil in medie cu 7% mai mic (primul camion reduce consumul cu 2%, cel de al doilea cu 11%, iar cel de al treilea cu 9%) - atingand in jur de 25 l/100 km pentru fiecare ansamblu tractor plus semiremorca de 40 t - si emisii de noxe mai scazute.
 


Subcategorii



Page 1 of 6