Mercedes-Benz

31.05.2016 / Cristiana Sandulescu

La 20 de ani de la lansare, Sprinter isi extinde gama de modele cu versiunea de 5,5 t, cu o sarcina utila maxima de 2,95 t (furgon) si 3,41 t (sasiu cabina). Cu prilejul evenimentului Sprinter Tech Forum, desfasurat la sfarsitul lui aprilie, Mercedes-Benz a aliniat trei vehicule de 5,5 t - doua vanuri si un sasiu-cabina carosat cu bena - care insa au putut fi conduse doar pe un traseu special de testare, fiind inca in faza de prototip.
 

31.03.2016 / Alexandru Ionescu

O autoutilitara sportiva, confortabila la drum lung si cu un design extrem de atragator! Astfel am descoperit modelul special „Edition Sprinter“ - limitat la o serie de 2.000 de unitati, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a gamei cu acelasi nume - intr-un test drive realizat pe parcursul a aproape 1.000 km, pe ruta Bucuresti-Cluj-Napoca si retur. Printr-o exploatare nu intotdeauna optima, noul Sprinter in varianta Combi, echipat cu pachetul BlueEfficiency, a reusit sa ne surprinda placut cu un consum mixt de circa 10,6 l/100 km.
 

29.04.2013 / Aurora Negutu

Citan CaraVAN 2013 este un proiect initiat de Mercedes-Benz la nivel european, oferind potentialilor clienti posibilitatea de a testa noile autovehicule Citan. Caravana s-a desfasurat in perioada 4-29 aprilie si a trecut si prin Romania, oprindu-se pe 13 aprilie la Bucuresti, pe 15 aprilie la Iasi si pe 17 aprilie la Cluj-Napoca. De altfel, tara noastra si Slovacia sunt singurele tari in care Citan CaraVAN a facut trei opriri.
 

28.07.2015 / Petronela Badescu

Studiile realizate la nivel international au evidentiat faptul ca siguranta oferita de o utilitara usoara reprezinta unul dintre criteriile cele mai importante in decizia de achizitie si ca proprietarii de vanuri Mercedes-Benz acorda dispozitivelor menite sa creasca siguranta un rol mai important decat clientii altor producatori. De aceea, Daimler a prezentat la Berlin cele mai noi sisteme din dotarea Sprinter, Vito si Citan menite sa serveasca acestui obiectiv. Iar cateva dintre ele au facut si obiectul unor teste si demonstratii foarte spectaculoase.
 

29.03.2013 / Marilena Matei

Mercedes-Benz a anuntat lansarea, odata cu noul Sprinter, a unui pachet de sisteme de asistenta - de prevenire a pierderii directiei in caz de vant lateral puternic (Crosswind Assist), introdus in premiera la un van, de prevenire a efectelor unui accident frontal (Collision Prevention Assist), de avertizare impotriva schimbarii benzii de mers atunci cand un alt vehicul sau pieton se afla in unghiul mort (Blind Spot Assist), precum si de dezactivare automata a fazei lungi cand de pe contrasens vine o alta masina (Highbeam Assist) - care cresc siguranta vanurilor la cel mai inalt nivel.
 

29.05.2013 / Ion Matei

La 18 ani de la lansarea primului model si dupa vanzarea a peste 2,5 milioane de unitati, Sprinter a fost relansat luna trecuta cu cateva premiere - primul van cu motor Euro 6 in standard si cutie de viteze automata cu sapte trepte - si mai multe recorduri in planul consumului (6,3 l/100 km pentru furgonul de 3,5 t cu pachet BlueEFFICIENCY pe parcurs combinat) si al sigurantei, incluzand in echiparea standard sau optionala asistenta la franarea de urgenta, la vant puternic starnit brusc din lateral, la mentinerea benzii de mers, la schimbarea benzii de mers cand in unghiul mort se afla un obstacol etc.
 

02.10.2012 / Marilena Matei

Dupa testul „Vaneo”, picat de Mercedes-Benz, ca urmare a pretului ridicat de productie pentru vanzarile infime, nemtii mai fac o incercare cu Citan, un van de oras dezvoltat pe platforma Renault, Kangoo. Produs tot la Maubeuge, Mercedes-Benz Citan va fi mai scump cu 5 pana la 8% comparativ cu Renault Kangoo, nu foarte mult daca luam in considerare modificarile aduse de nemtii din Stuttgart: un sistem de directie si suspensie la standardele de siguranta Mercedes-Benz, un tuning al motorului si cutiei de viteze produse de Renault, astfel incat consumul sa fie cu cateva procente mai mic decat al Kangoo, o noua „fata”, similara celorlalte vanuri cu steaua pe capota, scaune noi, ESP standard si un interval de schimb al uleiului mai lung decat la Kangoo - toate puse in valoare de reprezentantii Daimler cu ocazia testului de conducere organizat la Copenhaga, un oras aglomerat si orientat catre ecologie, asa cum este si „micutul” Citan.



Page 1 of 2