Renault

28.04.2017 / Marilena Matei

Luna trecuta Renault a prezentat presei din Romania noutatile brandului cu o gama complet reinnoita. Pe segmentul utilitarelor, accentul a fost pus pe solutiile de tractiune dezvoltate pentru Kangoo, Trafic si Master. Astfel, dupa ce tehnologia Extended Grip a devenit standard inca din 2014 pe toata gama de utilitare Renault, producatorul francez a dorit sa evidentieze de aceasta data X-Track, o alternativa la sistemul de tractiune integrala, atunci cand utilizarea nu se face in conditii foarte dificile, nefiind nevoie de un sistem veritabil 4x4. Nu a lipsit Master 4x4, lansat in Europa anul trecut. Pentru a testa noile tractiuni de pe Trafic si Master, Renault a invitat presa pe pistele specifice din cadrul Circuitului Titi Aur de langa Crevedia.
 

28.04.2014 / Marilena Matei

Dupa mai bine de 16 ani de la lansare, Renault Trafic/Opel Vivaro vor fi reinnoite in aceasta vara. Pornind de la conceptul unui birou pe roti, noile modele includ sisteme speciale de prindere a unui telefon mobil sau a unei tablete care sa fie conectate la internet si sa ofere soferului informatii de navigatie, agenda telefonica, baza de date etc. Sub carcasa scaunului din mijloc se gaseste un spatiu pentru laptop, precum si un clipboard pe care se pot prinde documente A4 ce trebuie urmarite cat timp soferul este la volan sau in parcare.
 

01.10.2010 / Marilena Matei

Marele perdant al competitiei Van of the Year 2011 este, fara indoiala, Renault Master/Opel Movano, creditat la lansarea sa, la inceputul anului, drept un competitor valoros, datorita gradului ridicat de noutate si inovatie fata de generatia anterioara. Atuurile Master sunt disponibilitatea cu tractiune fata/spate, inca de la lansare, costurile de operare reduse si practicalitatea configuratiei interioare a vehiculului, cu o multime de accesorii foarte utile pentru activitatea de distributie: masa rotativa pentru lucru sau pentru luat masa, suport pentru documente cu clips, spatii de depozitare ingenioase.
 

26.06.2013 / Cristiana Sandulescu

Renault a anuntat innoirea gamei Kangoo pe toate segmentele de piata: vanuri, minibusuri si modelul electric Z.E. In total 15 versiuni, dintre care 12 utilitare, cu o capacitate de incarcare de la 2,3 la 4,6 m3. La gama combi au fost introduse doua versiuni noi, Kangoo Extrem si Business. Pe langa modelul 100% electric Zero Emisii, gama Renault Kangoo include o selectie cuprinzatoare de motoare focusate pe eficienta energetica. Noul Kangoo se comanda in Franta inca din februarie, iar din iunie va fi disponibil in showroom-urile din toata Europa.
 

01.03.2010 / Cristiana Sandulescu

Dupa recenta lansare a noului Renault Master, constructorul francez continua reinnoirea gamei de utilitare cu modelele Kangoo Express Maxi si Trafic. Vehiculele pastreaza designul compact binecunoscut, dar, cu mici ajustari ale dimensiunilor utile, ofera capacitati mai mari de incarcare si un plus de confort pentru sofer.

Noul Renault Kangoo Express este disponibil acum in trei dimensiuni diferite, modelul Maxi alaturandu-se versiunilor clasice si Compact, fiind cu 384 mm mai lung decat prima.
 

01.10.2010 / Marilena Matei

Colaborarea dintre Renault si Opel in dezvoltarea modelelor Master/Movano dateaza inca din 1996, timp in care „gemenii” francez si german s-au vandut in cateva sute de mii de exemplare, iar Master a castigat titlul „Vanul Anului” in 1998. Pentru a arata ca noile modele nu sunt doar bine concepute, ci si bine executate, cei doi producatori ne-au invitat sa vizitam uzinele Renault din Batilly, localizate la cateva zeci de kilometri de Luxemburg, intr-o regiune in care istoria franceza se impleteste cu cea germana.
 

01.02.2010 / Cristiana Sandulescu

Noul Renault Master, lansat la inceputul anului, este un autovehicul complet innoit fata de generatia anterioara, dispunand de un design interior si exterior modificat, motorizare noua Euro 5, care permite un consum record (de la 7,1 l/100 km) si, din a doua parte a anului viitor, de transmisie automatizata cu sase trepte de viteza. In plus, costurile de intretinere sunt cu 40% mai mici comparativ cu generatia anterioara, potrivit reprezentantilor producatorului francez.