Renault

29.07.2016 / Marilena Matei

Chiar daca noua generatie Renault Trucks T a fost promovata de Grupul Volvo mai ales ca una eficienta, care aduce valoare proprietarilor de flote, combinatia motorului de 12 l, cu putere maxima de 520 CP, cu o cabina Maxispace, cu podea plata, o cutie de viteze eficienta, suspensie full pneumatica si sisteme de optimizare a consumului de combustibil ofera o noua experienta clientilor Renault Trucks, iar francezii au tinut sa arate presei de specialitate acest lucru.
 

01.07.2014 / Trafic Media


W.A.G. payment solutions, emitentul cardurilor de alimentare Eurowag, si-a preluat anul acesta colaboratorul ceh care se ocupa de rambursarea taxelor din UE catre clienti si o statie de alimentare de la granita austro-germana, extinzandu-si serviciile catre Bulgaria si Turcia. Eurowag este unul dintre liderii pietei, cu o cifra de afaceri anuala de sute de milioane de euro. In fruntea societatii se afla inca de la inceput Martin Vohánka, sub a carui conducere, in cei 19 ani de existenta, aceasta s-a clasat printre cele mai prospere firme de pe piata europeana.
 

28.11.2013 / Ion Matei

La numai o luna dupa organizarea testelor de conducere cu noua gama de transport pe distante lungi de la Renault Trucks, producatorul francez a invitat presa si clientii intr-o cariera de piatra de langa Barcelona, pentru a vedea la lucru noile serii C si K, dedicate aprovizionarii santierelor, respectiv exploatarii in conditii dificile. Ambele game sunt caracterizate prin robustete, putere de tractiune, sarcina utila ridicata si confort. In plus, eficienta ramane in atentia producatorului francez, care a dezvoltat o versiune C cu greutate optimizata pentru o sarcina utila cat mai ridicata (pentru gama C).
 

01.07.2014 / Marilena Matei

Cu circa 90% din parcul auto achitat complet, International Lazar Company isi poate face planuri pentru reinnoirea flotei din 2015. Pana atunci, Ion Lazar isi face temele si testeaza toate camioanele Euro 6 aparute pe piata, si dupa un astfel de test de anduranta cu un Renault Trucks T, pe o distanta de 30.000 km, incheiat cu un consum mediu de 27,5 l/100 km, cu o incarcatura medie de circa 14 t - in conditiile in care consumul mediu pe flota companiei, la o incarcatura medie similara, este de circa 30 l/100 km - a decis achizitionarea camionului.
 

01.10.2013 / Ion Matei

Renault Trucks a ales Normandia ca loc pentru desfasurarea primelor teste de conducere a noii game de transport pe distante lungi. Prin reeditarea marii debarcari a fortelor aliate (reprezentata acum metaforic de alianta suedezo-franceza) la Caen, Renault Trucks isi doreste sa inregistreze in Europa, cu noua sa generatie de camioane, acelasi succes pe care l-au avut fortele armate aliate in 1944.
 

28.04.2014 / Marilena Matei

Chiar daca mai sunt clienti Renault Trucks nostalgici dupa silueta impozanta a legendarului Magnum si individualizarea puternica a fiecarei game printr-un nume, nu printr-o litera care sa indice aplicatia generala, putini sunt cei care nu recunosc saltul calitativ al autocamioanelor frantuzesti dupa refacerea strategiei Renault Trucks in cadrul Grupului Volvo. Investitiile masive in unitatile de productie din Franta si in programele de testare intensiva din toata lumea au facut ca noile camioane Renault Trucks sa respire calitate la un pret cat mai accesibil.
 

01.04.2011 / Marilena Matei

Din dorinta de a reduce pe cat posibil consumul de combustibil, Renault Trucks a lansat luna trecuta o noua versiune a cutiei de viteze automatizate Optidriver+, care include Optiroll cu Soft Cruise Control, adica un soft ce permite inchiderea cutiei de viteze atunci cand vehiculul ruleaza la vale, pastrand totusi controlul asupra transmisiei, astfel incat, atunci cand viteza de deplasare o depaseste cu 7 km/h pe cea de croaziera presetata de Cruise-Control, actioneaza retarderul, pentru o deplasare in siguranta si in limitele legale. Noua functie presupune
dezactivarea modului „Power“ al cutiei de viteze automatizate, care creste puterea, dar si consumul. Noua functie este disponibila gratuit in Programul Optifuel sau optional pentru Magnum sau Premium Lander si Premium Distribution. Pentru a testa noul Optiroll, Renault Trucks a organizat un test drive pentru presa de specialitate pe un traseu de circa 70 km in jurul Lyon, in prima parte a lunii martie.