Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Prin fuziunea cu Extreme Digital, eMAG tinteste vanzari de un miliard de euro pe piata din Ungaria

eMAG Ungaria si Extreme Digital, lideri ai comertului online din Ungaria, anunta fuziunea, dand astfel nastere uneia dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrala si de Est. „Acest parteneriat reprezinta o recunoastere a scalabilitatii si calitatii tehnologiilor eMAG dezvoltate in ultimii zece ani. Dezvoltarea eMAG in regiune se va intensifica astfel, creand premisele extinderii in tarile unde Extreme Digital deja activeaza”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG, completand: „experienta Extreme Digital, alaturi de tehnologia si know-how-ul eMAG, ne vor ajuta sa construim cea mai mare companie locala de tehnologie, cu o tinta de un miliard de euro in sase ani”.

In urma fuziunii, eMAG Romania devine actionar majoritar al noii entitati, cu 52% din actiuni, restul de 48% revenind actionarilor Extreme Digital. Finalizarea tranzactiei este conditionata de primirea acordului autoritatilor de concurenta.
Balázs Várkonyi, in calitate de CEO, si Gyula Kelemen, in calitate de CFO, alaturi de Catalin Dit, actualul Country Manager al eMAG Ungaria, vor conduce noua companie cu sediul la Budapesta. Tehnologia folosita in Ungaria si in cele cinci tari noi (Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia si Austria) va fi cea dezvoltata de eMAG.

Articole similare

Ad