Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pregatit pentru international

Ford F-Max, Camionul anului 2019 in Europa, reprezinta o solutie eficienta pentru orice flota de transport international. Vehiculul este construit cu atentie la detalii si pentru a veni in intampinarea nevoilor soferului, fiind in acelasi timp foarte eficient in operare. Cu prilejul unui test drive pana la Alexandria si retur ne-am convins de performantele dinamice ale F-Max – putere, stabilitate, tractiune si directie – dar si de consumul redus de combustibil – 28 l/100 km – in conditiile tractarii unei semiremorci incarcate la capacitate cu blocuri de beton. Astfel ca, daca dispare bariera prejudecatii ca vorbim despre un model absolut nou de camion, produs in Turcia, nu vedem niciun motiv pentru care F-Max sa nu faca volume pentru transport regional, beneficiind de reteaua de service consistenta din Romania. Iar Ford Trucks depune toate eforturile pentru ca reteaua de service internationala sa numere cat mai multe puncte de asistenta in cel mai scurt timp, mizand, in primul rand, pe colaborarea cu Tip Trailers, dar si investind direct.


Ford F-Max a fost conceput din start pentru a fi o alternativa economica pentru operatorii de transport europeni, fara a fi facute compromisuri din punct de vedere al performantelor tehnice sau al confortului oferit soferului pe cursele internationale. Si tocmai pentru a fi cat mai atractiv, F-Max este oferit in configuratie standard cu foarte multe functii si sisteme care la alti producatori se regasesc pe lista de dotari optionale.
Modelul testat pe ruta Bucuresti-Alexandria si retur este varianta de echipare completa, care are Intarder si paravanturi laterale aerodinamice in plus fata de versiunea de baza. Sistemele cruise-control, dar si cel de control predictiv al trenului de rulare (MaxCruise), foarte importante in optimizarea functionarii cutiei de viteze si a turatiei motorului, sunt incluse in configuratia standard. Pe langa acestea mai sunt instalate sistemele de siguranta obligatorii prin lege – avertizarea la incalcarea benzii de circulatie, controlul stabilitatii (ESP), sistemul anti-patinare (ASR) – dar si sistemul avansat de franare de urgenta (AEBS), asistenta la plecarea din rampa si functia Eco-Roll, in timp ce functia de cruise-control adaptiv este optionala.

Articole similare