Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Fuziunea DSV-Panalpina schimba peisajul expeditiilor

Propunerea DSV de preluare a Panalpina creeaza o „schimbare fundamentala“ in peisajul transporturilor aeriene de marfuri si s-ar putea sa sa dovedeasca benefica pentru DSV, in ciuda pretului mare achitat, sunt de parere analistii.
Christoph Bruns, manager air cargo in cadrul companiei de consultanta TIM Consult, a afirmat ca fuziunea a fost mult mai interesanta decat achizitia si integrarea UTi de catre DSV. „Pe baza cifrelor din 2017, in termeni de tone de marfa expediate, fuzionand, cele doua companii devin impreuna cel de-al doilea expeditor aerian de marfuri. Inchiderea fuziunii este planificata pentru 2019 si este posibil sa aflam curand programul de sinergii si efectele sale.“

Intrebat despre impactul probabil asupra preturilor pentru clientii Panalpina dupa fuziunea cu DSV, pe baza experientei de integrare a DSV si UTi, Bruns a raspuns: „Cred ca vom afla mai multe in decursul acestui an. Comparatia dintre UTi si Panalpina nu este cu adevarat posibila, deoarece Panalpina este mult mai mare, are o baza de clienti mult mai mare si un brand foarte puternic, probabil de aceea noua entitate va purta numele de DSV-Panalpina.“
David Kerstens, specialist in investitii in logistica in cadrul Jefferies, a declarat ca oferta aprobata de DSV pentru Panalpina, de 195,86 de CHF (circa 174,90 de euro) pe actiune, care ofera Panalpina o valoare de 4,6 miliarde de CHF (circa patru miliarde de euro), va fi in continuare foarte accentuata, in ciuda faptului ca pretul de cumparare este de 55% din valoarea primei sale.

Articole similare

Ad