Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

1,25% dobanda pentru aniversarea de 125 de ani

Aniversarea celor 125 de ani de existenta a prilejuit o serie de evenimente de succes organizate de Schmitz Cargobull in toate tarile in care detine birou de reprezentanta, inclusiv in Romania, unde producatorul a lansat o oferta speciala de finantare, impreuna cu Cargobull Finance, in parteneriat cu Unicredit, care se refera in principal la oferirea unei dobanzi extrem de atractive: 1,25%. Rezultatele campaniei s-au vazut pana in ultimele zile ale lui 2017, dupa ce cifrele pe 11 luni indicau o scadere cu 20% a livrarilor din 2017: un total de 1.424 de semiremorci inmatriculate fata de 1.781 in aceeasi perioada a lui 2016. Succesul de care s-a bucurat campania de finantare i-a determinat pe initiatori sa prelungeasca promotia si pe primul trimestru al lui 2018.
 

Potrivit datelor publicate de DRPCIV, Schmitz Cargobull incheie primele 11 luni ale lui 2017 ca lider al pietei de semiremorci, cu un total de 1.424 de unitati inmatriculate, fata de 1.781 in perioada similara din 2016. Un sfert din semiremorcile noi vandute anul trecut au inlocuit produse vechi, in urma unui proces de trade-in, parte dintre acestea fiind revandute pe piata locala, alaturi de alte unitati provenite din parcurile internationale de vehicule rulate ale retelei Schmitz Cargobull.
Cererea de produse pe cele trei segmente pe care este prezent Schmitz – semiremorci pentru transport de marfuri generale cu prelata, semiremorci pentru transport la temperatura controlata, dar si basculante – a fost in linie cu cea din 2016, dupa cum apreciaza Mile Misevski, directorul general Schmitz Cargobull Turcia si manager interimar al filialei din Romania, pe care a condus-o timp de mai bine de sase ani. „Pentru Schmitz Cargobull 2017 a fost un an de tranzitie, cu o usoara scadere a vanzarilor la produsele principale. Pe de alta parte, am inregistrat o crestere interesanta de 15-20% la vanzarea de kituri/panouri Ferroplast si pe partea care tine de serviciile cu valoare adaugata, cum ar fi telematica sau piesele de schimb.”
Desi au fost si cativa clienti care au cumparat flote mai mari de zece unitati, reprezentantii Schmitz Cargobull apreciaza ca marii jucatori de pe piata de transport international nu au fost la fel de activi ca in trecut. Segmentul automotive a reprezentat un motor de crestere, drept pentru care semiremorcile de volum, respectiv Mega, au fost mai cerute decat cele standard pentru marfuri generale. „Sectorul agricol a continuat sa se dezvolte anul trecut, inregistrand chiar o usoara crestere la numarul de basculante din aluminiu”, a apreciat si Constantin Burcioi, directorul de vanzari Schmitz Cargobull Romania. „Anul a inceput foarte bine in primul trimestru, au fost comenzi importante, dupa care, probabil ca urmare a modificarilor anuntate in legislatia europeana, in al doilea si al treilea trimestru s-a inregistrat o vizibila scadere a cererii, iar in ultimul trimestru, cand marile companii si-au facut planurile pentru 2018, am constatat din nou o crestere a cererii, moment in care am avut si posibilitatea sa semnam cateva contracte importante care vor fi definitivate in primul trimestru din 2018.”
Schmitz Cargobull Romania a vandut si kituri, in special pe gama de vehicule intre 3,5 si 7,5 t, in cadrul colaborarii cu cei doi parteneri de montaj de kituri in Romania, Afi Car Utilaje si Romtrailer Service.
De asemenea, activitatea de service pentru semiremorcile Schmitz Cargobull in Romania se deruleaza prin intermediul partenerilor independenti, acestia fiind si administratorii contractelor de service incheiate cu clientii romani, in crestere in 2017 fata de 2016.

Finantarea, un element-cheie pentru vanzarea de semiremorci
Si in 2017 Cargobull Finance si-a continuat parteneriatul cu Unicredit Leasing, care a determinat o crestere cu 5% a procentului semiremorcilor finantate din totalul celor vandute de producator in Romania comparativ cu 2016. „A fost un an deosebit pentru Schmitz, deoarece a aniversat 125 de ani de existenta, prilej cu care am lansat un produs care a continut niste conditii speciale de finantare – o dobanda promotionala de 1,25% – tocmai pentru a sarbatori cei 125 de ani. Sunt foarte multe discutii inca in desfasurare, nu am tras inca linie, dar avem un procent important din total vehicule finantate prin acest parteneriat cu Unicredit”, a mai declarat Mile Misevski.
Succesul de care s-a bucurat campania initiata de cei doi parteneri i-a determinat pe acestia sa o prelungeasca si pentru primul trimestru din 2018.

Lidl alege serviciul Cargobull Telematics pentru operatiunile din Romania si EU
In urma unui contract international semnat cu Lidl, Schmitz Cargobull a montat si activat un numar important de sisteme de telematica pe piata romaneasca, pe semiremorcile frigorifice apartinand subcontractorilor de transport cu care lucreaza retailerul german. „Proiectul Lidl a fost unul foarte important pentru dezvoltarea businessului de telematica in Romania. Contractul este in desfasurare. Pentru moment circa o treime din totalul de unitati ce urmeaza a fi prevazute cu sistemul telematic sunt deja functionale, iar procesul de instalare continua. Sistemul de telematica a fost instalat pana acum preponderent la fabrica in Germania pe semiremorci noi, acesta fiind primul contract de anvergura in urma caruia instalam sistemul pe remorci aflate in circulatie”, a detaliat Constantin Burcioi. Acesta a mentionat ca 30-40% din semiremorcile frigorifice vandute de Schmitz Cargobull Romania sunt echipate cu sistem de telematica avand abonament activ, cu scopul monitorizarii in timp real a temperaturii, pozitionarii GPS precum si a elementelor ce tin de siguranta incarcaturii. De asemenea, sunt si cativa key-accounts detinatori de semiremorci cu prelata care si-au instalat sistemul de telematica, in special la solicitarea clientilor acestora, care vor sa-si tina sub supraveghere bunurile de valoare sau au nevoie de o acuratete mai mare in raportarea timpilor de livrare. Acestia au optat si pentru sisteme complementare de monitorizare a presiunii in anvelope, bineinteles, corelate cu Portalul de Telematica pentru un control mai bun al costului pe kilometru al anvelopelor.
2017 a fost si un an de consolidare a semiremorcii frigorifice cu agregat frigorific produs in-house de Schmitz Cargobull, mai bine de o treime din produsele livrate in Romania fiind echipate astfel. „Datorita feed-back-ului pozitiv primit de la clienti, anul viitor ne propunem sa dezvoltam si mai mult acest segment. Vorbim de un pachet compus din agregat frigorific Schmitz, servicii de telematica si de monitorizare pro activa a indicatorilor de pe semiremorca, Smart Trailer, care ofera clientului informatii in timp real despre toti parametrii de functionare utili de pe acea semiremorca”, a adaugat Mile Misevski.

„Directorul fabricii Schmitz Cargobull din Turcia a precizat ca uzina nou-deschisa in Adapazari asambleaza semiremorci cu prelata si frigorifice ca si in Germania, cu componente si subansamble din Germania, bineinteles mentinandu-se aceleasi standarde de calitate. Desi productia din Turcia este destinata in principal pietei locale, clientii din Romania si din zona balcanica pot achizitiona la cerere semiremorci asamblate in Turcia. Exista clienti care isi achizitioneaza tractoarele din Turcia, iar pentru a reduce costurile cu logistica pot opta si pentru achizitionarea semiremorcii din acelasi loc”, a mai spus Mile Misevski.

Articole similare

Ad