Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Livrarea la timp, cel mai atractiv indicator pentru clienti

In conditiile in care principalul aspect pe care il cauta un client la furnizorul de transport este livrarea la timp, Pall-Ex, cu un astfel de KPI de peste 98%, isi gaseste tot mai mult locul pe piata din Romania, inregistrand de-a lungul celor sapte ani de functionare cresteri ale volumelor cu 35% anual. Claudiu Hila, general manager Pall-Ex Romania, a adus in prim plan in Cadrul ExpoTranzit modul in care compania pe care o reprezinta a reusit sa contribuie la transformarea pietei autohtone de distributie a marfurilor paletizate, venind cu exemplul dezvoltarii serviciului de transport de paleti al companiei valcene Marvi Logistic, membru Pall-Ex din 2015.
 

In 2014-2015, cand apareau din ce in ce mai multe piedici in transportul intracomunitar, 100% din activitatea companiei de transport si de expeditie Marvi Logistic depindea de acest tip de transport. Ca urmare, directorul comercial Marius Catrinoiu a cautat alte surse de venit. „In 2015 am inceput importul de produse din Italia si am pus bazele unei retele de magazine, SuperMercato. Atunci, am contactat Pall-Ex pentru a ne transporta marfa, iar cand am inteles ca ne potrivim ca mod de lucru am preluat franciza pe Valcea si Gorj. Am inceput ca membru Pall-Ex in ianuarie 2016, cu circa 50 de clienti din aceste zone, iar acum avem peste 200 de clienti activi. Volumele s-au triplat in ultimii trei ani (peste 1.500 de paleti), ajungand, de la un singur camion care transporta toata marfa de la Ramnicu-Valcea la Sibiu, la patru camioane pe noapte care pleaca de la Ramnicu-Valcea.“

Articole similare