Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Investitii de peste 120 de milioane de euro in 2018

eMAG aduna in prezent 7,57 milioane de clienti in toate tarile si o cifra de afaceri pe grup de peste patru miliarde de lei in 2017, cu un plus de 30% fata de anul anterior, consecinte firesti ale faptului ca tehnologia si digitalizarea au un impact evident in economie, societate, afaceri si in viata fiecaruia dintre noi. Mai mult, faptul ca e-commerce este acum aplicat pe o piata globala, facilitand achizitiile de oriunde din lume, ce vin la pachet cu o competitie puternica din afara Europei, nu a impiedicat in niciun fel dezvoltarea eMAG, cifra de afaceri realizata in Romania fiind mai mare cu 28% in 2017, fata de anul precedent, pana la 2,58 miliarde de lei. In plus, cele 3,4 milioane de produse din stoc si cei peste 10.000 de selleri din platforma Marketplace „obliga“ compania sa faca investitii continue in angajati, logistica, tehnologie si dezvoltare internationala, dar si in servicii noi, precum comanda pana la 24:00 cu livrare a doua zi, livrarea in sase intervale de cate doua ore, livrarea rapida pe litoral sau incarcarea cartelelor preplatite, acestea imbogatind in 2018 portofoliul eMAG.
 

Compania a investit 63 de milioane de euro anul trecut in patru directii principale, pentru a sustine dezvoltarea rapida ca hub regional de e-commerce: angajati (doua milioane), logistica (10 milioane), tehnologie (27 de milioane) si dezvoltare internationala in Bulgaria, Ungaria si Polonia (24 de milioane). In 2018, eMAG deruleaza investitii de peste 120 de milioane de euro, incluzand aici noul centru logistic. „Am investit in automatizari logistice (benzi de sortare, conveioare etc.), astfel incat costul de depozitare per produs – chiar daca salariile au crescut foarte mult, inclusiv in zona de munca necalificata – sa scada. Astfel, putem oferi un serviciu mai ieftin si salarii mai bune“, a punctat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Articole similare

Ad