Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear lanseaza gama Fuelmax Performance

Goodyear a prezentat la IAA gama de anvelope Fuelmax Performance pentru transportul pe distante lungi, care folosesc in premiera siliciu la constructia profilului si corespund clasei A de eficienta conform standardelor UE. In plus, sunt disponibile si ca anvelope de iarna, avand inscriptia 3PMSF.
Noile anvelope Goodyear au o rezistenta scazuta la rulare, fiind foarte eficiente in obtinerea unui consum scazut de carburant si a unor emisii reduse de CO2. Gama include doua modele pentru axa de directie (315/70R22.5 si 385/55R22.5) si unul pentru axa motoare (315/70R22.5), care se alatura modelului deja existent Fuelmax T, pentru semiremorca.
 

Tot la IAA au fost lansate noile solutii telematice pentru managementul flotei, cu aplicatii dezvoltate pentru telefonul mobil. In prezent, Goodyear ofera trei programe de monitorizare flota, inclusiv de urmarire a presiunii din pneuri.
Toate anvelopele Goodyear poarta marca RFID, ceea ce le face usor de recunoscut de catre un dispozitiv extern si le conecteaza la sistemul de management de flota.
Vanzarile pe pietele din Europa de Est au crescut semnificativ in ultimul timp, atat procentual (comparativ cu Occidentul), cat si ca volume nete. Acest lucru se datoreaza in special dezvoltarii transportului intracomunitar. Cu toate acestea, piata europeana este privita ca un tot unitar, in conditiile in care camioanele tranziteaza continentul indferent de tara de inregistrare, a explicat Benjamin Willot, director de marketing anvelope comerciale Goodyear EMEA.
Clientii Goodyear sunt impartiti intre segmentul premium (unde activeaza operatorii care acorda o atentie deosebita eficientei, consumului de carburant si profitabilitatii), segmentul orientat spre pretul de achizitie (focus mai mic pe performante) si segmentul mediu (companii care au in vedere raportul calitate-pret). Produsele resapate sunt inca atractive, in special pentru cei care inteleg oportunitatea achizitionarii de anvelope cu mai multe cicluri de utilizare. Evident, nu este cazul transportatorilor care urmaresc doar obtinerea celui mai mic pret de achizitie.
Business-ul principal il reprezinta vanzarile catre firmele de transport cu flote mari, care, pe langa anvelopele propriu-zise, solicita pachete de servicii si sunt orientate spre eficienta. Pentru a veni in sprijinul acestora, Goodyear creste in fiecare an reteaua de service-uri partenere, acest lucru fiind o preocupare permanenta si in Romania.

Articole similare