Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kärcher a trecut la antracit pentru gama profesionala

Kärcher GmbH&Co. KG a schimbat culoarea gamei profesionale de echipamente de curatenie din galben in antracit, ca raspuns la feedback-ul clientilor. Anuntul s-a facut in cadrul unui eveniment organizat luna trecuta la Stuttgart. Kärcher si-a segmentat astfel vizual gama de echipamente pe doua game de culori, in functie de utilizatori: galben pentru gama comerciala si antracit pentru aparatele profesionale.


Este a doua oara in istoria Kärcher cand se modifica gama de culori a aparatelor sale, dupa cea din 1974, cand s-a trecut de la albastru la galben. Acum aparatele de uz profesional vor fi vopsite in culoarea antracitului, acest pas facand parte dintr-o realiniere strategica a intregii companii, fiecare gama de produse – comerciala, profesionala si industriala – aliniindu-se la un anumit cod de culoare. „Piata profesionala si cea de consum au crescut semnificativ si am inteles ca trebuie sa separam aceste doua segmente. Astfel, gama comerciala va fi galbena, iar cea profesionala, antracit. Produsele pentru clientii industriali sunt deja diferentiate, componentele fiind produse din inox. In sectorul industrial nu este permisa combinatia de galben-negru pentru ca este o culoare de avertizare“, a afirmat Markus Asch, vicepresedinte executiv al companiei si responsabil in domeniul produselor profesionale. „Schimbarea culorii a fost rezultatul unei analize de piata, noua gama de culori facilitand alegerea produselor“, a declarat Hartmut Jenner, CEO Alfred Kärcher GmbH&Co. KG.
Prin acest pas se face demarcarea optica a gamei de produse profesionale, care poate facilita consilierea clientilor in ceea ce priveste decizia de cumparare. Mai mult decat atat, produsele de culoarea antracitului au avantajul de a se incadra discret in mediu si de a fi rezistente la murdarie, ceea ce reduce cheltuielile de curatare. Acestea pot fi, totodata, utilizate si intretinute usor cu ajutorul unui ghid cromatic, toate elementele de control fiind marcate cu galben.

Cifra de afaceri de aproape doua miliarde de euro
Anul trecut, desi conditiile-cadru nu au fost cele mai bune, Alfred Kärcher GmbH&Co. KG a reusit sa inregistreze o cifra de afaceri record de 1,923 miliarde de euro, ceea ce reprezinta o crestere de peste 13%, insemnand 225 de milioane de euro, un maximum in istoria companiei. In ultimii cinci ani, cifra de afaceri a crescut cu aproape 50%. „Imbucurator a fost faptul ca aceasta crestere nu a fost inregistrata doar in anumite tari sau pe anumite segmente, ci la nivel mondial si pe toate grupele de productie“, a declarat CEO-ul Alfred Kärcher GmbH&Co. KG.

Articole similare