Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

IFPTR, de doi ani in vizorul Daimler

 Prezent la evenimentul de la Scornicesti, Gabor Sandor, presedintele IFPTR, a declarat ca, in masura in care pentru EvoBus devine interesanta o relatie de parteneriat cu IFPTR, vizand posibilitatea de a oferi clientilor MB sau Setra traininguri personalizate pe segmentul lor de interes, si divizia de camioane MB poate dori o colaborare in acest sens.
„EvoBus ne-a solicitat referintele necesare pentru a obtine statutul de partener Daimler, ce se bazeaza pe preocuparea constanta si, as putea spune, comuna, pentru asigurarea calitatii si a standardelor de excelenta a serviciilor oferite clientilor. In acest context, invitatia pe care MB ne-a facut-o la Scornicesti ne onoreaza.“
 

In saptamana dedicata Profi Training, Gabor Sandor nu doar a sustinut o parte din cursul pentru soferii invitati, ci a avut si discutii cu reprezentantii MB, discutii in cadrul carora fiecare si-a expus conceptia despre trainingurile pentru conducatorii auto. Astfel s-a ajuns la concluzia ca trainingurile care se realizeaza sunt complementare. „Cursurile MB sunt axate in principal pe familiarizarea soferului cu vehiculele de ultima generatie, vizand conducerea preventiva si fizica deplasarii. Noi abordam inclusiv tematici precum stilul/maniera de conducere si comunicarea cu clientii. De exemplu, un Eco Drive marca MB este util si indispensabil pentru soferii care preiau in gestiune vehiculul. Trainingurile IFPTR se adreseaza in primul rand celor care au acumulat o anumita experienta si sunt aplicabile in cadrul cursurilor periodice obligatorii de 35 de ore. Mercedes se adreseaza soferilor dedicati.
Noi lucram in general cu soferi experimentati.“
In ceea ce priveste garantiile de eficienta a trainingurilor de tip Eco-Drive, presedintele IFPTR este de parere ca „e nevoie de o perioada de acumulare a unei ingrijorari firesti din partea soferului pentru a fi performant. Credem ca este important ca, inainte de a se inscrie la un training de conducere economica, soferii sa fie familiarizati cu termenii si exercitiul conducerii in conditii de siguranta si confort. In acest sens, ar fi de dorit sa fi participat anterior la un training de conducere rationala sau de siguranta conducerii in autodrom.“
Colaborarea dintre IFPTR si importatorii de vehicule comerciale include un pachet de traininguri aplicabile soferilor.
Pana acum, in autodromul IFPTR de la Targu Mures au fost instruiti 125 de conduca tori auto, iar pretul – in functie de numarul de participanti – este de 900-1.600 de lei. Sunt incluse patru ore de pregatire teoretica si opt ore de exercitii practice.

Articole similare