Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

O piata in crestere, cu focus pe transport frigorific

Intr-o industrie locala ce pare ca a depasit dificultatile din ultimii ani, asa cum reiese din cifrele pozitive ale inmatricularilor din 2016 avansate de UNRAE, de +52,2% pentru vehicule industriale, +49% pentru vehicule comerciale si +36,4% pentru remorci, comparativ cu 2015, evenimentul Transpotec Logitec, organizat la sfarsitul lui februarie la Verona, confirma aceste semne incurajatoare. Fiecare expozant, in special carosier, a pus accent in principal pe versiunile solicitate preponderent pe piata italiana. Astfel, semiremorcile frigorifice au fost „vedetele“ standurilor, pentru ca, desi volumele se fac de regula datorita prelatelor, distributia de produse alimentare si farmaceutice a avut si are in continuare un comportament liniar, fiind segmentul cel mai putin afectat de oscilatiile pietei.
 

Evenimentul bienal Transpotec Logitec, organizat de Fiera Milano alaturi de expozitia internationala de masini si utilaje de constructii Sa.Mo.Ter. si Asphaltica, a reunit 780 de expozanti si si-a deschis portile unui numar record de 84.000 de vizitatori. Peste 300 de companii (+20%) au vizat doar segmentul Transpotec Logitec, zona de expunere fiind majorata cu 30% fata de editia precedenta, incluzand aici si un pavilion aditional.
Pe langa standurile celor 10 producatori de camioane si vehicule comerciale usoare (DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Scania, Citroën Italia, Ford, Fiat Professional, Peugeot Italia si Volkswagen), carosieri din toata Europa, dar si furnizori de echipamente pentru camioane si semiremorci s-au intrecut in a-si prezenta cele mai noi si mai inovatoare produse. Intre acestia, o serie de carosieri aflati in cautarea unor noi piete de desfacere vad in Romania o tara a oportunitatilor, actionand in consecinta, fie prin masuri de consolidare a prezentiei actuale aici, fie prin cautarea unui dealer local care sa ii promoveze.

Romania, una din cele mai mari promisiuni
Kögel si-a reinceput activitatea in Romania in urma cu cinci ani, dupa ce in 2008 a intrat in insolventa si a fost „acoperit“, incepand cu 2009, de Humbaur, specializat pe remorcile usoare, de la 0 la 18 t. „Noul Kögel este pe piata de cinci ani, iar Romania este una dintre cele mai mari promisiuni pentru viitorul apropiat. Exista multe companii locale care cresc, dar si multe companii straine care isi muta sediul operational in Romania datorita oportunitatilor si a faptului ca poate constitui o usa pentru alte piete“, a punctat Massimo Dodoni, director international de vanzari Kögel Trailer, subliniind ca, desi piata romaneasca a fost si inca este interesanta pentru remorci second-hand, in ultima perioada si interesul pentru unitati noi a crescut foarte puternic. Din Romania, Kögel acopera si piata din Republica Moldova. „Avem o buna organizatie in fiecare tara unde suntem prezenti, cu acoperire inclusiv de service si piese de schimb.“
Cele mai importante piete pentru Kögel sunt Germania, Polonia si Italia, cu cresteri inregistrate si in Spania si Benelux.

Articole similare