2013  | 
06.02.2013 / 
Trafic Media

APIA considera ca, asa cum se intampla in mai toate tarile europene, timbrul de mediu ar trebui dublat de un impozit care sa descurajeze posesia de autovehicule vechi. Sigur, detaliile trebuie discutate si armonizate cu societatea si autoritatile, „dar APIA are ganduri serioase in aceasta directie. Tratarea separata a celor doua taxe sigur ne va duce iar intr-o zona de derapaj“, atrage atentia Cristian Milea, director general Opel CE Europe.

Pe de alta parte, trebuie sa se analizeze cu responsabilitate situatia economica in care suntem, deoarece introducerea imediata a unui astfel de impozit nu e posibila.

Comentarii (3)




Au mai ramas 1000 caractere

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!
Cancel or
  • de ce sa punem taxe? de ce sa nu scoatem taxele? cred ca cetatenii nu sunt normali!!! iar ariciul de la OPEL vorbeste gura fara el...el are Opel de showroom in leasing platit de Opel Romania ...de cel l-ar durea coatele...de fapt cine este ariciul si ce probitate are el? sa vina le in pascani sau in Sarata Monteoru sa lucreze si sa circule cu LADA sau Kamaz si apoi sa ceara impozite si taxe..sclifositu''.
    Cetateni la dracu cu statul asta prost ...noi vrem sa suspende toate taxele...asa vreo cinci ani. Sa vina inapoi Ceausescu! sau poate Tito sa ramanem cu masini noi si fara taxe.... X5...X6. ML320 si alte ML-uri
  • daca astazi se da o lege ca un lucru banal (mesteci guma) este infractiune si se pedepseste cu inchisoare de la 1 luna la 2 ani daca il mai comiti si de maine esti prins ca mesteci primesti pedeapsa cu coada (recidivist) sau ai sanse la pedeapsa cu suspendare !?
  • bai fratilor cum se poate gandi in halul asta!? pui o durata de viata autoturismului (15 ani) in speta si il taxezi ca nu corespunde !!! adica, mai simplu : un logan de 7-8 ani euro 3 (in floarea varstei) comercializat si produs autohton este supra taxat !!! iar o rabla ce sare de 20 ani poate circula bine mersi iar daca nu isi scimba proprietarul in urmatorii 100 de ani NU POLUEAZA !???
    in alta ordine de idei ,prin cota de reducere rezultata din vechimea autoturismului deducem ca doua autoturisme cu acelasi euro dar cu vechimi diferite sunt taxate diferit pe aceasi durata de viata luata in calcul !!! Mai simplu, autoturismele ”traiesc” si polueaza la fel dar sunt taxate diferentiat !!!