Revista  | 
01.02.2012 / 

In mod obisnuit usile societatilor de leasing se inchid atunci cand vine vorba de a finanta vehicule comerciale cu o vechime mai mare de sase ani, catalogandu-le drept „bunuri nefinantabile”, care comporta un grad ridicat de risc pentru finantator, spre descurajarea micilor companii care nu intotdeauna isi gasesc integral resursele pentru a finanta astfel de achizitii. Cat de multe sunt aceste situatii? Multe... Ganditi-va ca ultimele statistici ARR arata ca parcul national circulant al Romaniei (vehicule licentiate pentru transport cu MMA mai mare de 18 t) este format in proportie de peste 50% din masini cu o vechime mai mare de sase ani. Acestea sunt in „miscare”, ele toate reprezentand o sursa pentru tranzactiile de vanzarecumpa rare in piata second hand.

O mare parte din ele fac obiectul activitatilor de trade-in si ajung astfel in curtile marilor vanzatori de vehicule comerciale care desigur ca vor sa le re-marketeze.
Deci cerere este; piata de vehicule SH in ansamblu poate atinge si dublul volumelor pietei de vehicule noi si sigur ca nu este de neglijat nici pretul - vehiculele cu vechime mai mare sunt mai atragatoare din acest punct de vedere pentru cumparatori.

Oferta Cefin - BCR Leasing
Pornind de la aceste date din piata si de la cererile pe care le primim din partea clientilor, am lansat la inceputul anului in parteneriat cu BCR Leasing o oferta unica cel putin pana in acest moment - finantare pentru vehicule comerciale cu vechime intre 6 si 10 ani.
Si, pentru a garanta starea tehnica, oferim sase luni garantie tip driveline. Astfel, Cefin devine ofertantul unei solutii unice: vehicule comerciale cu preturi rezonabile, fiabile - datorita garantiei - si accesibile - datorita finantarii.
Aceasta oferta ne va ajuta sa devenim mai competitivi si in ofertele pentru inlocuirea marilor flote pentru ca in principal vehiculele comerciale cu vechimi cuprinse intre 2002 si 2006 sunt produsele tipice de trade-in.
Deci oferta de astfel de vehicule este variata, cu vehicule de la utilitarele usoare la cele de tonaj mare, pre-
turile pornind de la putin sub 10.000 de euro si ajungand pana la 20.000 de euro, in functie de clasa si vechime.
Chiar daca aceasta idee a plecat de la dorinta de a finanta vehiculele din stocul propriu, nu ne vom limita la ele, ci vrem sa devenim o sursa de finantare a clientilor nostri pentru
orice fel de vehicule existente pe piata care se incadreaza in aceasta tipologie, pe care am putea sa le achizit ionam si sa le oferim prin reteaua noastra.

Pe numarul viitor!
Daca vrei sa stii mai multe sau crezi ca exista un subiect care merita dezba tut, scrie-ne pe adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
Iti vom raspunde direct pe mail sau ne vom informa pentru tine si vom dezbate tema in numarul viitor al suplimentului „Second-Hand Market”.

Comentarii (0)




Au mai ramas 1000 caractere

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!
Cancel or