TRANZIT

07.12.2017 / Cristiana Sandulescu

Noile generatii de camioane CF si XF, intrate in productia de serie in aprilie, se bucura de mare apreciere din partea clientilor, astfel ca, din lipsa de cereri, modelele anterioare au si fost scoase din fabricatie. Diferenta in pretul mai mare de achizitie se acopera in numai 12 luni, datorita consumului redus de carburant si intervalelor mai lungi de revizie, ne-a declarat in cadrul unui interviu Michiel Kuijs, director de vanzari DAF Trucks NV. Alte subiecte discutate sunt strategia comerciala a grupului, dezvoltarea vanzarii de camioane second-hand si de piese de schimb, precum si proiectele DAF in materie de tehnologii alternative de propulsie.
 

07.12.2017 / Petronela Badescu

In 2016 Iveco a revolutionat piata de transport pe distante lungi prin lansarea camionului Stralis NP de 400 CP alimentat cu gaz si, datorita succesului acestui model, comandat deja de circa 100 de clienti in peste 1.600 de unitati, in 2017 a fost lansata o gama complet noua de camioane, Stralis NP de 460 CP, disponibila din septembrie, care functioneaza doar pe gaz natural si poate ajunge sa emita zero emisii daca merge pe bio-LNG. Noile vehicule sunt, asa cum promite producatorul, mai confortabile si mai putin zgomotoase decat cele diesel si se preteaza la mai multe aplicatii, deoarece pot intra in zone cu restrictii de circulatie sau pot face livrari pe timp de noapte.
 

07.12.2017 / Marilena Matei

Acestea sunt atributele principale pe care se bazeaza succesul Arocs in Germania, unde unul din doua camioane de constructii este modelul specializat produs de Mercedes-Benz. Tendinta in domeniu este de a aduce si in constructii criteriile de eficienta care au devenit o a doua natura in transporturile grele. Firmele de profil nu mai cauta doar performanta, ci si solutii pentru a face economii in exploatare. Astfel, Mercedes-Benz propune mai mult ca niciodata si in constructii sistemul de schimbare a treptelor de viteza bazat pe GPS, sistemele de siguranta disponibile si pe Actros, FleetBoard sau noul Uptime, operational in acest moment pentru 18 tari europene plus Turcia. Chiar daca nu vine cu noutati absolute in domeniu, Mercedes-Benz a organizat luna trecuta un eveniment dedicat testarii gamei de constructii pe circuitul off-road de la Ötingheim. Atractiile principale au fost sistemul de tractiune hidraulica auxiliara (HAD) si ambreiajul turbo-retarder (TRC), care sporesc performantele off-road, in conditiile mentinerii costurilor de intretinere si a celor de exploatare la un nivel redus.
 

07.12.2017 / Beatrice Zavoeanu

In momentul in care exporturile Romaniei si implicit tarifele de transport au scazut foarte mult, unele firme s-au orientat de la international catre zona intracomunitara. Astfel a procedat si compania prahoveana Exclusive Car, care, pentru a evita plafonarea, dar si pentru a cauta o nisa mai buna de rentabilizare, la fiecare 4-5 ani a cautat o alta piata. Ca urmare, dupa primul ciclu dedicat transportului intern si un al doilea focusat pe international, acum orientarea este catre transport intracomunitar. Mai mult, compania a virat de la marfurile cu prelata catre cele frigorifice si congelate, care, desi reprezinta o nisa mai restrictiva, ii poate aduce satisfactii financiare mai mari si mai ales stabilitate.
 

07.12.2017 / Trafic Media

... unde se vor asambla prelate si dube si unde va fi operationala si o linie pentru basculante. Pentru inceput aici se vor pro­duce 3.400 de unitati/an, dar capacitatea se poate ajusta foarte usor, pentru flexibilitate cat mai mare. Componentele vor fi livrate de la centrele din Germania, iar numarul pieselor produse local va creste treptat, pe masura ce se vor respecta cerintele stricte de calitate impuse astfel incat vehiculele care provin de aici sa se ridice la standardelor celor realizate in Germania.
 

07.12.2017 / Petronela Badescu

SOCAR este compania azera de stat care joaca un rol important in UE in domeniul securitatii energetice si a intrat si pe piata noastra in 2007, pe baza relatiilor politice bilaterale dintre Romania si Azerbaidjan. Initial avea aici doar un birou de unde prospecta piata, pentru a vedea ce proiecte se pot dezvolta in domeniul energiei intre cele doua state, dar intre timp a ajuns sa detina o retea de 39 de statii de alimentare, iar cel mai important proiect care vizeaza tara noastra ar putea fi cel de transformare a ei intr-un hub energetic pentru aceasta regiune.
 

07.12.2017 / Trafic Media

Petrolul azer se vinde numai pe bursa din Londra, asa cum puncteaza Hamza Karimov, „si este cel mai scump petrol de pe bursa“, iar SOCAR mai este prezent cu birouri de trading si in Singapore, Dubai, Rusia, Elvetia si Germania. In ceea ce priveste retelele sale de benzinarii, acestea se gasesc, in afara de tara de origine si de Romania, in Georgia (peste 100 de statii), Ucraina (70), Elvetia (unde a cumparat ExxonMobile si a rebranduit cele 170 de statii detinute de acest furnizor) si Turcia.
 

07.12.2017 / Beatrice Zavoeanu

Cu un trimestru trei incheiat mai mult decat promitator, Volvo Trucks se asteapta sa atinga la sfarsit de an 300.000 de camioane vandute in UE30. Chiar daca piata a scazut usor in unele tari estice, precum Romania si Cehia, balanta este echilibrata de cresterea evidentiata in Franta, Italia si Marea Britanie. Mai mult, Rusia ramane in continuare un mediu propice de dezvoltare, cele 12.000 de camioane europene „de import” vandute anul trecut dublandu-se in 2017. Ca urmare, Roger Alm, presedinte Volvo Trucks Europa, ramane optimist si in ceea ce priveste previziunile pentru anul viitor (400.000 de unitati vandute), atitudinea pozitiva bazandu-se pe serviciile performante de conectivitate oferite de producatorul suedez (Uptime), dar si pe produsele noi, cum ar fi modelul pe gaz lichefiat, recent lansat.
 


Subcategorii



Page 6 of 297