TRANZIT

01.11.2017 / Beatrice Zavoeanu

Dupa doua luni de crestere si apoi o usoara scadere, exporturile inregistrate pe Bursa TimoCom au atins luna trecuta un nivel maxim pe 2017, in paralel cu o scadere aproape nesemnificativa a importurilor.
Cele mai mari cresteri ale exporturilor au fost inregistrate pe relatiile Germania, unde s-a ajuns la un raport marfa/camion de 31/69, fata de 19/81, cu o luna in urma, si Franta, de la 8/92, in luna precedenta, la 18/82. Singurele scaderi ale exporturilor au fost inregistrate pe relatiile Italia, unde s-a ajuns la 19/81, fata de 25/75, Bulgaria si Olanda, de la 9/91 si 3/97, luna trecuta, la 8/92, respectiv 2/98.
 

01.11.2017 / Alexandru Ionescu

Intr-un demers fara precedent pentru companie, ce vizeaza un grad de transparenta mai mare in special pentru clienti si potentiali clienti, membrii juriului „International Truck of the Year“ au fost invitati de Renault Trucks la sediul central din Lyon, unde au avut ocazia sa cunoasca indeaproape noutatile pe care le pregateste constructorul francez in materie de camioane. Un pas important este legat de piata de vehicule uzate, acolo unde Renault Trucks a luat-o inaintea competitorilor sai prin noul proiect „Used Trucks Factory“, prin care ofera valoare adaugata camioanelor sale uzate, prin transformarea lor in rigide si prin reomologarea motoarelor de la Euro 5 la Euro 3, marindu-si astfel cota de piata in Orientul Mijlociu si Africa, acolo unde numai acest tip de propulsoare poate fi utilizat.
 

01.11.2017 / Beatrice Zavoeanu

Cu achizitii de masini limitate de lipsa soferilor, dar cu volume de transport in crestere, mai ales pe segmentul frigorific, Kalomin Impex din Baicoi (Prahova) a reusit sa isi majoreze anul trecut cu 9% cifra de afaceri si cu 5% profitul net comparativ cu 2015. Si asta pentru ca si-a dorit sa invete din greselile de inceput, constientizand ca o masina noua inseamna plus-valoare, ca nu e bine sa depinda exclusiv de un singur client si ca trebuie sa ofere servicii din ce in ce mai bune pe o piata orientata tot mai mult catre calitate, si nu catre pret. Avantul este insa franat de vesnicele nemultumiri ale soferilor, de ingradirile vesticilor care isi doresc o semi-monopolizare a pietei, dar si de un an atipic in care inca incearca sa recupereze inceputul slab din primele luni.
 

01.11.2017 / Trafic Media

Aderarea Romaniei la UE a fost momentul pe care WebEye, dezvoltator de solutii telematice cu sediul in Ungaria, l-a considerat perfect pentru extinderea afacerii in Romania. Alegerea tarii vecine ca prim punct pe harta internationala a companiei, care are astazi birouri in 14 tari, a confirmat asteptarile ungurilor, WebEye Romania avand o evolutie constanta si pozitionandu-se, in cei 10 ani de activitate, drept membrul cel mai competitiv, dupa compania-mama, al grupului. Poate suna ca un cliseu, insa WebEye Romania pune succesul pe seama echipei valoroase, bine inchegate, si a solutiilor inovative pe care le ofera clientilor sai.
 

01.11.2017 / Trafic Media

Cel mai nou membru al grupului este filiala WebEye SUA, deschisa recent la New Jersey. Este un program-pilot pe continentul american, unde WebEye a lansat proiectul ELD - electronic logging devices. Solutia consta dintr-o tableta si intr-un echipament ce se conecteaza direct la motorul masinii. Ca functionalitate poate fi comparata cu tahograful european, iar utilizarea lui va fi obligatorie in SUA de la finalul acestui an.

01.11.2017 / Alexandru Ionescu

O piata cu multe particularitati, insa daca stii sa faci afaceri nu ai cum sa dai faliment, este de parere Mihaela Gagea, administratorul fermei cu acelasi nume - Gagea - unul dintre cele mai cunoscute nume de pe piata de ovine, care se ocupa de cresterea, comercializarea si transportul rutier de ovine si bovine. Compania are contracte importante pe piete externe din UE, dar si in tari non-UE, precum Iordania sau Israel, iar pentru anul acesta estimeaza afaceri de sapte milioane de euro, in crestere cu circa 20% fata de 2016.
 

01.11.2017 / Petronela Badescu

La finalul lui 2016 Cefin Trucks a devenit importator si distribuitor exclusiv al gamei de produse Ford Trucks in Romania, oferind servicii de vanzare, post-vanzare si distributie de piese de schimb. Iar din mai 2017 din portofoliu fac parte si autovehiculele pentru uz municipal, din care s-au livrat deja 10 unitati, urmand ca pana la final de an sa se ajunga la cel putin 35 - cea mai mare parte deja contractate. Cei mai multi clienti de pe acest segment sunt firme private care participa apoi cu vehiculele respective la licitatiile organizate de municipalitati pentru servicii de salubritate.
 

01.11.2017 / Marilena Matei

Recentul salon auto de la Atlanta, organizat in colaborare cu Messe München, a demonstrat ca piata americana tinde sa se europenizeze, producatorii mari impunand in numai cativa ani dupa criza motoarele economice dezvoltate in Europa si cutiile automatizate, cabinele cu mai mult plastic si mai putin crom, pentru reducerea greutatii, si sistemele de asistenta pentru sofer. „Lovitura de gratie” o reprezinta introducerea tahografului digital, care face transportul din SUA sa joace dupa reguli europene, astfel ca oportunitatile pentru furnizorii si profesionistii europeni din transporturi sunt nenumarate in America de Nord.
 


Subcategorii



Page 9 of 297